  • 1. Data: 2013-04-03 19:23:31
    Temat: niekompatybilny komponent BPH, czyli kolejny rok wypinania się na klientów
    Od: "az.anonim" <a...@o...pl>

    Kolejny upgrade przeglądarki i kolejny raz komponent BPH przestaje działać.
    Na stronie banku żadna z popularnych przeglądarek w najnowszej wersji nie jest
    kompatybilna z komponentem!!!

    Ręce mi już opadają.

    Sam miałem konto w BPH, skasowałem 200zl w promocji i zamknąłem informując o
    problemach z komponentem.
    Niestety na dłużej związani z nim są moi rodzice, którym regularnie co kilka miesięcy
    muszę rozwiązywać ten problem.

    Czy ma ktoś na to sposób na tyle prosty, żeby 50 latkowie mogli sobie samodzielnie
    poradzić z tym g**nianym komponentem?

    Znalazłem właśnie wpis Samcika sprzed 3 lat:
    http://samcik.blox.pl/2010/05/Komponent-niekompatybi
    lny-czyli-dlaczego-bank-BPH.html
    a bank do tej pory nie potrafi sobie z tym poradzić. Wstyd!

  • 2. Data: 2013-04-03 19:26:20
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 3 Apr 2013 10:23:31 -0700 (PDT), "az.anonim" <a...@o...pl>
    wrote:

    >Kolejny upgrade przeglądarki i kolejny raz komponent BPH przestaje działać.
    Podaj proszę która przeglądarka i w której wersji nie chce
    współdziałać.

    WAM

  • 3. Data: 2013-04-03 21:29:55
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

    >Kolejny upgrade przeglądarki i kolejny raz komponent BPH przestaje działać.
    >Na stronie banku żadna z popularnych przeglądarek w najnowszej wersji nie
    >jest kompatybilna z komponentem!!!

    Komponent się podkłada przynajmniej na firefoksie 20.0. i win xp sp3
    Nawiasem mówiąc Mozille pogięło z numeracją wersji.

    pozdrawiam
    adam

  • 4. Data: 2013-04-03 23:08:15
    Od: MarcinK <m...@g...pl>

    > Kolejny upgrade przeglądarki i kolejny raz komponent BPH przestaje działać.
    > Na stronie banku żadna z popularnych przeglądarek w najnowszej wersji nie jest
    kompatybilna z komponentem!!!

    o ile jestem w temacie problemy z komponentem dotyczą tylko Firefoxa, na
    IE zawsze działało...
    z ciekawości przed chwilą zalogowałem się do BPH - najnowszy Firefox
    20.0 - u mnie działa, komponent OK

  • 5. Data: 2013-04-03 23:08:48
    Od: jo44 <j...@T...PRECZ.o2.pl>

    W dniu 2013-04-03 21:29, Adam S. pisze:

    > Komponent się podkłada przynajmniej na firefoksie 20.0. i win xp sp3
    > Nawiasem mówiąc Mozille pogięło z numeracją wersji.

    U mnie (Win7 FF 20.0) strona BPH otwiera
    się jak Allegro ostatnimi dniami. :)

  • 6. Data: 2013-04-03 23:19:33
    Od: jo44 <j...@T...PRECZ.o2.pl>

    W dniu 2013-04-03 23:08, MarcinK pisze:

    > z ciekawości przed chwilą zalogowałem się do BPH - najnowszy Firefox
    > 20.0 - u mnie działa, komponent OK

    Spróbuj podpisać - wyłoży się Java. :)

  • 7. Data: 2013-04-03 23:26:35
    Od: jo44 <j...@T...PRECZ.o2.pl>

    W dniu 2013-04-03 23:19, jo44 pisze:

    > Spróbuj podpisać - wyłoży się Java. :)
    Rzeczywiście na IE9 wszystko działa OK.
    To Tylko FF 20 ma kłopoty.

  • 8. Data: 2013-04-04 00:40:50
    Od: MarcinK <m...@g...pl>

    > Spróbuj podpisać - wyłoży się Java. :)

    spróbowałem, ale dalej działa :)

  • 9. Data: 2013-04-04 16:55:44
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2013-04-03 21:29, Adam S. pisze:
    > Nawiasem mówiąc Mozille pogięło z numeracją wersji.

    Gonią Google Chrome - tam wersja 26 "z groszami" ;) A tak na poważnie to
    sporo naprawili w Fx 20.0 -
    <http://www.mozilla.org/en-US/firefox/20.0/releaseno
    tes/buglist.html>
    <https://www.mozilla.org/security/known-vulnerabilit
    ies/firefox.html>

    Teraz działa u mnie zauważalnie szybciej i stabilniej niż 19-tka.
    Jedyne, co schrzanili to zintegrowanie okna (stanu) pobierania z
    historią i listą zakładek.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 10. Data: 2013-04-04 23:48:53
    Od: jo44 <j...@T...PRECZ.o2.pl>

    W dniu 2013-04-04 00:40, MarcinK pisze:

    > spróbowałem, ale dalej działa :)

    A u mnie nadal kicha. :)
    Poczekam, od dawna parzyste wersje FF są kulawe.