  • 1. Data: 2004-06-06 08:37:12
    Temat: niedziela, g.10.30
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Ech, o tej godzinie w niedzielę praca z mBank to przyjemność - popłaciłem
    sobie spokojnie rachunki, etc. Pierwszy raz na nic nie czekam
    korzystając z mBank, okna pojawiają się błyskawicznie (nawet historia...)

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 2. Data: 2004-06-06 08:50:52
    Temat: Re: niedziela, g.10.30
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    DooMiniK napisał(a):

    > Ech, o tej godzinie w niedzielę praca z mBank to przyjemność - popłaciłem
    > sobie spokojnie rachunki, etc. Pierwszy raz na nic nie czekam
    > korzystając z mBank, okna pojawiają się błyskawicznie (nawet historia...)

    To współczuję łącza. Ja tak mam na co dzień ;)

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 3. Data: 2004-06-06 15:10:08
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Sun, 6 Jun 2004 10:37:12 +0200, w <c9ul8v$hvf$1@nemesis.news.tpi.pl>,
    "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl> napisał(-a):

    > Ech, o tej godzinie w niedzielę praca z mBank to przyjemność - popłaciłem
    > sobie spokojnie rachunki, etc. Pierwszy raz na nic nie czekam
    > korzystając z mBank, okna pojawiają się błyskawicznie (nawet historia...)

    W tym miesiącu mBank chyba nawet będzie 10-tego pracował -- święto :))