    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: niechciane bony, karty podarunkowe itp.
    From: PiteR <e...@f...pl>
    Date: Sat, 02 Jan 2016 16:15:12 +0100

    Szymon pisze tak:

    > Myślę sobie tak... Pracodawca ma 100 pracowników i chce im dać po
    > 500zł. Pomijam kwestie podatkowe. Może im wysłać przelew, ale może
    > też zwrócić się do marketu z informacją o chęci zakupu bonów za
    > 50.000zł. Pytanie ile market da gratisów. Powiedzmy... 5%. Do tego
    > 10% kuponu zniżkowego. W tym momencie pracownik zamiast 500zł na
    > konto dostaje towary za 577,50zł (po uwzględnieniu zniżek). Jeśli
    > to jest hipermarket, gdzie kupisz praktycznie wszystko to nie ma
    > problemu... Chyba... W każdym razie ja wolę bony i 577,50zł niż
    > 500zł.

    To zależy od punktu siedzenia czy jemy czy się oodchudzamy, czy
    wydajemy czy np oszczędzamy bo mamy zamiar kupić samochód, czy mamy
    małe dzieci czy duże.

    Jeśli dawaliby bony na paliwo, opony, samochody nie byłoby problemu.
    Tak do 500zł można przełknąć jeszcze ale powyżej nóż w stół.

    --
    Piter

    w banku bądź czujny jak pies podwójny!