    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: niechciane bony, karty podarunkowe itp.
    Date: Sat, 2 Jan 2016 05:00:44 +0000 (UTC)

    Użytkownik PiteR e...@f...pl ...

    > Chyba bardzo mały. Dawno nie widziałem bonów wsklepach ani nie
    > słyszałem o nich. Teraz ludzie zrobili się bardzo nerwowi. Potrzebują
    > żywej gotówki. W mojej pracy byłby niechybnie niezły dym. Trzynastka w
    > bonach to byłyby zamieszki.

    Trzynastka? O rozpieszczonych pracownikach budzetówki nie rozmawiamy :)))

    Nie wiem jak duzy to rynek ale podyskutowałbym z teza ze bony sa
    niechciane.
    Przykładowo takie bony sodexo to nie jest jakis wielki problem bo bardzo
    duzo firm je akceptuje.
    gorzej jak firma daje bony do konkretnego sklepu, stacji beznynowej etc.