  • 1. Data: 2004-01-27 14:24:17
    Temat: nie jestem statystycznym klientem mbanku i...
    Od: "Diron" <d...@g...pl>

    wykonuje ok 30 przelewow miesiecznie ...
    co doradzacie w tej sytuacji ?

    Diron

  • 2. Data: 2004-01-27 14:30:00
    Temat: Re: nie jestem statystycznym klientem mbanku i...
    Od: "Maciek" <q...@i...pl>

    > wykonuje ok 30 przelewow miesiecznie ...
    > co doradzacie w tej sytuacji ?

    otworzenie konta w innym banku z darmowymi przelewami :-)

  • 3. Data: 2004-01-27 15:28:30
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Maciek" <q...@i...pl> writes:

    > otworzenie konta w innym banku z darmowymi przelewami :-)

    A mianowicie?

    MJ

  • 4. Data: 2004-01-27 15:35:40
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Uzytkownik "Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl> napisal w wiadomosci

    > A mianowicie?

    Poczytaj grupe z kilku ostatnich dni.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 5. Data: 2004-01-27 17:27:10
    Od: "Jaroslaw Lech" <j...@k...ODSPAMIACZ.pl>

    Uzytkownik "Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl> napisal w wiadomosci

    > A mianowicie?

    Mianowicie juz dawno otworzylem wspólne Multikonto my w Multibanku,
    uzyskalem do niego kredyt odnawialny, mam stamtad KK VC. Za prowadzenie
    place 7 zl miesiecznie i obecnie po 1 zl za ubezpieczenie kazddej z
    dwóch VE, cala reszte z której korzystam (poza oczywiscie prowizja za
    odnawialny) mam za darmo, a do tego jeszcze zwerbowalem dwóch synów
    moich znajomych do Multikonta mlodziezowego, zostajac ich
    pelnomocnikiem, dzieki czemu ich rachunki sa dla nich zupelnie
    bezplatne. Po piatkowej zajawce o zmianach w mBanku poprzerzucalem juz
    wszystkie zlecenia stale i przelewy z mBanku do Multi, wiec grzeja mnie
    i cale te zmiany, i wielka dyskusja na ten temat. Jesli czytam watki nt.
    mBanku, to tylko w poszukiwaniu ciekawych, rzeczowych opinii.
    A wszystko to dzieki temu, ze nie opieralem zarzadzania swoimi
    finansami wylacznie na darowanej darmosze.

    --
    Lejak
    j...@k...ODSPAMIACZ.pl

  • 6. Data: 2004-01-27 17:46:55
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Glenn" <g...@g...pl> writes:

    > Poczytaj grupe z kilku ostatnich dni.

    Oj, czytam, czytam.

    Prosze bardzo - powiedz, ktore banki beda mialy w ofercie w dniu 1
    stycznia 2005 konta
    1) bez oplaty za konto i bez oplaty za pojedynczy przelew?
    2) ze stala (ryczaltowa) oplata za konto, i bez oplaty za pojedynczy
    przelew?

    Na pierwsze pytanie chyba mozna spokojnie odpowiedziec "zadne", na
    drugie - to juz trzeba sie bawic we wrozke... No i pytanie, ile ten
    ryczalt ma wynosic...

    MJ

  • 7. Data: 2004-01-27 17:49:02
    Od: "rena" <r...@a...pl>

    Użytkownik "Maciek" <q...@i...pl> napisał w wiadomości

    > otworzenie konta w innym banku z darmowymi przelewami :-)

    tzn? osttatnio duzo postow, nie zauwazylam, zeby byla jakas ciekawa
    alternatywa dla mbanku:(

  • 8. Data: 2004-01-27 17:50:10
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > tzn? osttatnio duzo postow, nie zauwazylam, zeby byla jakas ciekawa
    > alternatywa dla mbanku:(

    Ciekawe jak Ci się udało nie zauważyć ;-)))) Problemy ze wzrokiem ;-)))?

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 9. Data: 2004-01-27 17:52:48
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

> [...]
    >
    > Na pierwsze pytanie chyba mozna spokojnie odpowiedziec "zadne", na
    > drugie - to juz trzeba sie bawic we wrozke... No i pytanie, ile ten

    No jak pytasz o przyszlosc, to ja wrózka nie jestem. W wyjsciowym poscie nie
    pisales o 1 stycznia 2005. Na razie takie banki sa.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 10. Data: 2004-01-27 19:19:06