  • 1. Data: 2012-08-04 14:38:05
    Temat: neste i Błękitna MC Electronic
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Mam na karcie powiedzmy 600zł
    Tankuję na neste za 300zł wlewa się za 295zł

    w historia operacji w bieżącym cyklu stoi 295zl
    w operacje nierozliczone 300zł

    Oświećcie mnie krótko proszę, dlaczego mam zablokowane
    595zł zamiast 300zł? :)

    --
    Piotr

  • 2. Data: 2012-08-04 14:51:46
    Temat: Re: neste i Błękitna MC Electronic
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "PiteR" X...@l...net

> [...]

    > w historia operacji w bieżącym cyklu stoi 295zl
    > w operacje nierozliczone 300zł

    > Oświećcie mnie krótko proszę, dlaczego mam zablokowane

    Czytając posty innych ludzi -- ten typ (Neste) tak ma.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 3. Data: 2012-08-04 15:44:17
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    W dniu 2012-08-04 14:38, PiteR pisze:

    > Oświećcie mnie krótko proszę, dlaczego mam zablokowane
    > 595zł zamiast 300zł? :)

    Bo neste ba bajzel w systemie i nie ściąga blokady na 300zł po wysłaniu
    obciążenia na 295zł.

  • 4. Data: 2012-08-04 20:26:23
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    PiteR napisał(a) :
> [...]
    >
    > w historia operacji w bieżącym cyklu stoi 295zl
    > w operacje nierozliczone 300zł
    >
    > Oświećcie mnie krótko proszę, dlaczego mam zablokowane

    Bo tak. :-)
    Monituj, pisz skargi w swoim banku. Może coś z tym Neste w końcu zrobią.

    Ponieważ Neste ma być wkrótce sprzedane, to prawdopodobnie jest to
    celowe działanie - gratisowa pożyczka.

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

    wszystkie możliwości.]

  • 5. Data: 2012-08-04 22:19:23
    Od: a...@g...pl

    Zbynek Ltd. wrote:

    > Ponieważ Neste ma być wkrótce sprzedane, to prawdopodobnie jest to
    > celowe działanie - gratisowa pożyczka.

    To tylko blokada - tej kasy nie dostali w swe łapy.

    Upierdliwe, uciężliwe ale nie "pożyczka".

    --
    Arek, arekmx|gazeta.pl

  • 6. Data: 2012-08-04 22:27:36
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    a...@g...pl napisał(a) :

    > To tylko blokada - tej kasy nie dostali w swe łapy.
    >
    > Upierdliwe, uciężliwe ale nie "pożyczka".

    No może.
    O ile kiedyś tylko czasem blokowało 2 razy w jednym "moim" banku, to
    teraz blokuje częściej. Dodatkowo i w innym banku. Fakt, że z tego
    "innego" kiedyś korzystałem sporadycznie.

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

    wszystkie możliwości.]

  • 7. Data: 2012-08-15 16:18:40
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    osa pisze tak:

    > Bo neste ba bajzel w systemie i nie ściąga blokady na 300zł po
    > wysłaniu obciążenia na 295zł.

    czuję się oświecony, dzięki Wam :)

    --
    Piter

  • 8. Data: 2012-08-15 17:19:27
    Od: ajaj <a...@a...pl>

    W dniu 2012-08-15 16:18, PiteR pisze:

    > czuję się oświecony, dzięki Wam :)

    ja osobiscie odradzam neste, kiedys probowalem zatankowac, dystrybutor
    nie dzialal, pieniadze poszly w bloto, neste napisalo, ze u nich
    wszystko ok i niby dzialalo

    gdybym mial czas, to bym z nimi walczyl, ale wtedy mialem wyjatkowo
    zwariowany okres i na szczescie zaplacilem jakas nieduza sume, typu
    50-100 zl

  • 9. Data: 2012-08-16 02:04:35
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    ajaj pisze tak:

    > ja osobiscie odradzam neste, kiedys probowalem zatankowac,
    > dystrybutor nie dzialal, pieniadze poszly w bloto, neste napisalo,
    > ze u nich wszystko ok i niby dzialalo

    Neste ma ogromną zaletę taką, że nie zadają tam debilnych pytań
    typu karta na punkty, może wafelka, może płyn do spryskiwaczy,
    a może pierdnąć w oponki?

    Nie trzeba czekać w kolejce, nikt nie bierze faktur, nie śmierdzi
    parówkami, nie ma czyhających nalewaczy żeby mi wlać verwę.

    Szkoda że chcą to sprzedać.

    --
    Piter

  • 10. Data: 2012-08-16 14:26:02