  • 1. Data: 2012-08-03 20:14:26
    Temat: Sync: This channel is unusable, sorry for the inconvenience
    Od: " " <b...@N...gazeta.pl>

    Sync: This channel is unusable, sorry for the inconvenience

    czyli pseudo bank w necie do którego się zalogować nie można.

  • 2. Data: 2012-08-03 20:33:48
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    W dniu 2012-08-03 20:14, b...@N...gazeta.pl pisze:
    > Sync: This channel is unusable, sorry for the inconvenience
    >
    > czyli pseudo bank w necie do którego się zalogować nie można.

    Miałem to już kilka razy i zawsze za drugim udawało się zalogować ;)

  • 3. Data: 2012-08-03 20:37:47
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    osa <o...@g...pl.ee> writes:

    > Miałem to już kilka razy i zawsze za drugim udawało się zalogować ;)

    NO to spróbuj teraz za drugim razem.

    KJ
    --
    http://blogdebart.pl/2012/06/24/hiena/
    Never argue with a man who buys ink by the barrel.

  • 4. Data: 2012-08-03 21:57:31
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    W dniu 2012-08-03 20:14, b...@N...gazeta.pl pisze:
    > Sync: This channel is unusable, sorry for the inconvenience
    >
    > czyli pseudo bank w necie do którego się zalogować nie można.

    Oj tam, oj tam
    mi przez 2 tygodnie naprawiali system abym w końcu dostał tego
    zasranego sms'a z hasłrm startowym.
    No i gnojki nie powiadomili że w końcu pieprzony klyent może się zalogować

    Jak tylko wyciachają zwrot 5% to zamykam konto

    Darek