  • 11. Data: 2009-05-19 14:42:33
    Temat: Re: narzędzie do liczenia lokat
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik <a...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    news:gutj48$sqb$1@inews.gazeta.pl...

    > Brakuje mi na dole łącznej sumy odsetek oraz podatku
    ile podatku się zapłaciło to zupełnie nieistotne

    > Min. i max. nad samą tabelą to chyba wysokość podatku - nie widzę
    > przydatności
    > tego info

    najważniejszy element, sens istnienia obliczeń uważasz za zbędny???
    chodzi o to by się zmieścić w pewnym podatku, nie płacić więcej
    co prawda nie jest to aż tak ogromną suma ale jednak zawsze coś

    deczko zmienione już na serwerze

  • 12. Data: 2009-05-19 15:21:05
    Od: " aneczka.jedna" <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    zlotowinfo <u...@g...pl> napisał(a):
    > deczko zmienione już na serwerze

    lepiej jest :)
    na górze mógłbyś ciutek czytelniej zrobić, ale to głupstwo już

  • 13. Data: 2009-05-19 15:38:20
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik " aneczka.jedna" <a...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:guuip1$irc$1@inews.gazeta.pl...

    > lepiej jest :)
    > na górze mógłbyś ciutek czytelniej zrobić, ale to głupstwo już

    może teraz ci przypasuję ;p

    brakuje mi bardzo innego paramtetru niż standardowe "size" dla "input"
    na różnych przeglądarkach interpretowany jest inaczej :/

  • 14. Data: 2009-05-19 16:00:37
    Od: " aneczka.jedna" <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    zlotowinfo <u...@g...pl> napisał(a):
    > może teraz ci przypasuję ;p

    chciałbyś ;)
    Chodzi mi o 2 paski boldem: jeden z zielonymi liczbami, drugi z czarnymi
    czarne: rzeczywisty %, odsetki, 19% z odsetek, okres
    (co to jest podatek właściwy nie mam pojęcia)
    zielone: suma
    zielone: bez podatku (Belki) 19% min, max (jeśli dobrze zrozumiałam)

  • 15. Data: 2009-05-19 16:52:13
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik " aneczka.jedna" <a...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:guul35$sac$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > zielone: suma
    > zielone: bez podatku (Belki) 19% min, max (jeśli dobrze zrozumiałam)

    nie chcę dodatkowych podpisów, żadnych dodatkowych treści
    sądzę że ten kto wie o co chodzi się domyśli