  • 1. Data: 2004-10-28 12:32:17
    Temat: najlepsze karty platnicze w RP
    Od: "JerzyR" <j...@k...chip.pl>

    jesli ktos nie czytal to polecam
    http://www.rzeczpospolita.pl/dodatki/pieniadze_04102
    8/index.html

    JerzyR

  • 2. Data: 2004-10-28 12:39:52
    Temat: Re: najlepsze karty platnicze w RP
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Użytkownik "JerzyR" <j...@k...chip.pl> napisał w wiadomości
    news:4180e660$1@news.vogel.pl...

    > jesli ktos nie czytal to polecam

    A ja nie polecam - są błędy.

  • 3. Data: 2004-10-28 12:46:39
    Od: "JerzyR" <j...@k...chip.pl>

    > A ja nie polecam - są błędy.

    to moze napisz jakie błędy a nie tylko, ze są ....

    JerzyR

  • 4. Data: 2004-10-28 13:12:01
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > to moze napisz jakie błędy a nie tylko, ze są ....

    A choćby pierwsza z brzegu nieprawda:

    "W Inteligo jest bardzo duży wybór limitów na transakcje w bankomacie i
    sklepach, ale można zrezygnować z wszelkich ograniczeń. Ogromną zaletą karty
    oferowanej przez ten bank jest możliwość dokonywania nią płatności w
    Internecie. W Polsce jest to jedyna elektroniczna karta z taką opcją,
    wydawana do konta. "

    To nie jest jedyna taka karta.

    Drugie - twierdzenie bez żadnego pokrycia:

    "Piotr J. Ochwał, analityk rynku usług finansowych i telekomunikacyjnego,
    zwraca uwagę, że w przypadku transakcji za granicą Fortis Bank stosuje
    niekorzystne kursy do przeliczania waluty. Mimo to, biorąc pod uwagę brak
    prowizji, karta Fortis Banku jest i tak najlepszym rozwiązaniem dla osób,
    które podczas zagranicznych wojaży często pobierają gotówkę z bankomatu."

    Brak uzasadnienia zaprzeczenia dla wypowiedzi PJO, a testy prezentowane na
    grupie potwiedziły, że PJO ma rację.

    Trzecie- przekłamanie:

    "Najlepszą kartą wydawaną do rachunku firmowego jest Visa Electron Business
    internetowego mBanku. Za korzystanie z karty trzeba płacić 3,50 zł
    miesięcznie. Do tego dochodzi 1,70 zł za pakiet bezpieczeństwa. "

    Ubezpieczenie karty nie jest obowiązkowe.

    To by było na tyle na razie. Potrzeba więcej przykładów? Jak poczytam
    dokładnie, to coś się pewnie jeszcze znajdzie. niestety pan Blajer kolejny
    raz wrzuca gniota.

  • 5. Data: 2004-10-28 13:12:19
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    On 2004-10-28, JerzyR <j...@k...chip.pl> wrote:

    > to moze napisz jakie błędy a nie tylko, ze są ....

    A np. Informacja w dziale karty dla przedsiębiorców, że
    MultiBank cacy bo ma oddziały gdzie można wpłacać kasę
    a mBank i Inteligo to nie ..- nie wspomniano, że w
    Multi są prowizje a w PKO BP można na firmowe wpłacać
    bez prowizji ...
    Niby ranking o kartach a nie dodatkach ale skoro się wspomina
    o wpłatach przy jednym banu wypada i przy drugim..

    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE

  • 6. Data: 2004-10-28 13:18:12
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    On 2004-10-28, Marcin Jurczuk <m...@t...pl> wrote:

> [...]
    > Niby ranking o kartach a nie dodatkach ale skoro się wspomina
    > o wpłatach przy jednym banu wypada i przy drugim..

    I jeszcze ptaszki w stylu (Karty obciążeniowe):
    Cytat za Rz:
    "Jest ona tłoczona, a więc autoryzacja w sklepie odbywa się bardzo
    szybko."

    Karta BPH łatwo osiągalna - 5kPLN minimum wpływów,
    żeby dostać limit 1000 PLN..

    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE

  • 7. Data: 2004-10-28 13:34:39
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Thu, 28 Oct 2004 14:32:17 +0200, w <4180e660$1@news.vogel.pl>, "JerzyR"
    <j...@k...chip.pl> napisał(-a):

    > jesli ktos nie czytal to polecam
    > http://www.rzeczpospolita.pl/dodatki/pieniadze_04102
    8/index.html

    Haha, jaki śmieszny ranking...

    Karta mBanku jest OK, bo nic nie kosztuje prowadzenia rachunku do którego jest
    wydana :DDD. Sama karta kosztuje 3,5zł miesięcznie (+ 1,7 ubezp. nieob.).
    Karta Inteligo jest mniej OK, bo prowadzenie kosztuje 4zł/m-c, a karta jest
    gratis.
    Wypłaty z bankomatów to: mBank 2zł/5zł, Inteligo - 4,5zł.
    O oddziałach PKO BP nic...

    Wniosek "ekspertów": "a najlepszą kartę dla małej firmy nasi eksperci
    bezapelacyjnie uznali Visę Electron Business wydawaną do rachunku firmowego
    przez mBank."

    Proponuję zapamiętać sobie na przyszłość nazwiska tych "ekspierdów", bo mogą
    przeprowadzać kolejne pseudo-testy...

    PS. Rzeczpospolita widzę nadal trzyma poziom...

  • 8. Data: 2004-10-28 13:37:13
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    <j...@k...chip.pl> napisał(-a):

    > jesli ktos nie czytal to polecam
    > http://www.rzeczpospolita.pl/dodatki/pieniadze_04102
    8/index.html

    [...]

    A na dodatek od połowy tekstu nie mam polskich literek...

  • 9. Data: 2004-10-28 14:16:53
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Radoslaw P. wrote:
    > Proponuję zapamiętać sobie na przyszłość nazwiska tych "ekspierdów",
    > bo mogą przeprowadzać kolejne pseudo-testy...

    Amra i Karol Ż z wrazenia dzis sie chyba wcale nie odezwali :-)
    *** blad ***

  • 10. Data: 2004-10-28 14:24:37
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    begin --> Thu, 28 Oct 2004 16:16:53 +0200, w
    <clqv1l$r4t$1@atlantis.news.tpi.pl>, "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>
    napisał(-a):

    > Amra i Karol Ż z wrazenia dzis sie chyba wcale nie odezwali :-)

    ... a teraz doczytałem jeszcze ranking kart przy wypłatach z bankomatu.
    Jeszcze brakuje na stronie tylko flasha z mbankiem i najlepiej hasłem "ten i
    żaden inny".

    Mam nadzieję, że chociaż łapówka (o pardon -- prowizja) za te artykuły była
    spora ;>