  • 11. Data: 2004-10-28 15:19:28
    Temat: Re: najlepsze karty platnicze w RP
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    >... a teraz doczytałem jeszcze ranking kart przy wypłatach z bankomatu.
    >Jeszcze brakuje na stronie tylko flasha z mbankiem i najlepiej hasłem "ten
    >żaden inny".

    To już nie chodzi o to, kto ten ranking "wygrał", bo poprzednie rankingi
    były równie "profesjonalne" a mbank liderem nie był. Raczej chodzi o to, że
    pan Blajer kolejny raz udowadnia, że nie wie o czym pisze. Niektóre błędy
    można uznać za niedopatrzenie, ale niektóre sie powtarzają. Co jego artykuł,
    to kolejny "kfiatek" . Pytanie, czy jego szefowie tego nie widzą? Rzepie
    raczej od tego prestiżu nie przybywa.

    >Mam nadzieję, że chociaż łapówka (o pardon -- prowizja) za te artykuły była
    >spora ;>

    Eeee nie sądzę, żeby coś dostali :-) Chociaż kto ich tam wie ;-) ? Aaaamra
    ;-) !

  • 12. Data: 2004-10-28 15:22:15
    Od: "Seba" <b...@b...gazeta.pl>

    >A na dodatek od połowy tekstu nie mam polskich literek...
    expert Blajer dopiero poznaje tajniki trudnego języka polskiego... dajcie mu
    czas

  • 13. Data: 2004-10-28 15:25:44
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    > Eeee nie sądzę, żeby coś dostali :-) Chociaż kto ich tam wie ;-) ? Aaaamra
    > ;-) !

    Tajemnicą poliszynela jest, że życzliwość gazety zapewnia się kupując
    odpowiednio dużo reklam w niej. Czy to gdy chodzi o karty bankowe, czy
    to monitory komputerowe, czy łóżeczka dziecięce...

  • 14. Data: 2004-10-28 15:25:49
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Glenn <g...@b...pl> wrote:
    > zagranicznych wojaży często pobierają gotówkę z bankomatu."

    Dla malych kwot wjmowanych czesto jest ok. Policz ile trzeba wyplacic, zeby
    ci sie zwrocila roznica w innych bankach, gdzie masz stala kwote np 10 zl.

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl Najświeższe informacje na temat banków i ich

  • 15. Data: 2004-10-28 15:29:52
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Dla malych kwot wjmowanych czesto jest ok. Policz ile trzeba wyplacic,
    zeby
    > ci sie zwrocila roznica w innych bankach, gdzie masz stala kwote np 10 zl.

    Archiwum mówiło inaczej ;-) . Jeżeli cos uległo zmianie i Fortis poprawił
    kursy to chętnie odszczekam, Niezależnie od tego zwracam Twoją uwagę, że w
    artykule nie ma słowa uzasadnienia dlaczego Blajer zaprzecza tezie PJO.
    Założenia, że to dla małych kwot też nie ma. Nie uważasz, że to robienie
    ludziom wody z mózgu?

  • 16. Data: 2004-10-28 15:35:08
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Glenn <g...@b...pl> wrote:
    > Eeee nie sądzę, żeby coś dostali :-) Chociaż kto ich tam wie ;-) ?
    > Aaaamra ;-) !

    Eksperci Rzepy wybierali 3 najlepsze ich zdaniem karty wg rodzajow. Jesli
    byly one potem w tych najlepszych - krotko uzasadniali swoj wybor. (ale nie
    bylo tak, ze wszystko trzeba bylo uzasadnic - nawet jak 3 typ doszly do
    finalu to sie opisywalo co najwyzej jedna lub zadnej).
    Prosze zauwazyc ile kart bylo wymienionych w danych kategoriach. Wygrywaly
    te, ktore mialy najwiecej glosow.
    Powiem na przyklad, ze ja w zwyklych debetowkach typowalem BOSia, Fortisa i
    Inteligo. I BOS sie nie dostal, bo jest najmniej znany.
    Wszstkim wiedzacym lepiej - proponuje stworzenie wlasnego rankingu wraz z
    uzasadnieniem. W podobny sposob jak w Rzepie. Slijcie do mnie - zobaczmy co
    wam wyjdzie, czy bedziecie jednoglosni i czy nie zdaza sie jakies pomylki
    :) No to czekam. Wyniki opublikuje za tydzien na pbb

  • 17. Data: 2004-10-28 15:45:16
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

> [...]
    > bylo tak, ze wszystko trzeba bylo uzasadnic - nawet jak 3 typ doszly do
    > finalu to sie opisywalo co najwyzej jedna lub zadnej).

    Nie było żadnych kryteriów? Typu: najtańsza, najbardziej funkcjonalna,
    najładniejszy obrazek ;-) ? To do luftu ten cały ranking. Co to Twojego
    rankingu to jak najbardziej można taki stworzyć - tylko określ wagę
    poszczególnych kryteriów. Poza tym pan Blajer nie po raz pierwszy
    "popisuje" się podobnymi wpadkami - po co bierzecie w tym udział?

  • 18. Data: 2004-10-28 15:55:44
    Od: MarekM <m...@w...INTERIA.i-to.PL>

    Michał 'Amra' Macierzyński dnia 2004-10-28 17:35 napisał(a) co następuje:
    > Prosze zauwazyc ile kart bylo wymienionych w danych kategoriach.
    > Wygrywaly te, ktore mialy najwiecej glosow.

    Dobra, a dlaczego nikt nie uwzględnił w rankingu kart BGŻ? Debetówka
    Maestro jest bezpłatna, wypłaty w bankomatach własnych oraz BPS i KBS
    bezpłatne. Konto nienajdroższe: 5zł miesięcznie.

    Obciążeniowa Visa Classic też dość atrakcyjna: opłata roczna 40zł, BEZ
    prowizji za operacje bezgotówkowe (a to w rankingu było główną zaletą
    Visy Concerto/MasterCard Shell z Pekao)

    A bank - jakby nie było - ani nie lokalny, ani nie spółdzielczy... a w
    dodatku POLSKI ;-)

    --
    Marek

  • 19. Data: 2004-10-28 17:46:02
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Marcin Kasperski <M...@s...com.pl> wrote:
    > Tajemnicą poliszynela jest, że życzliwość gazety zapewnia się kupując
    > odpowiednio dużo reklam w niej. Czy to gdy chodzi o karty bankowe, czy
    > to monitory komputerowe, czy łóżeczka dziecięce...

    A mnie nawet w artykule nie podlinkowali ;)
    Echhhh. Nie dam im calostronicowych reklam PRnewsa za kare heheheheh

  • 20. Data: 2004-10-28 17:52:35
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Glenn <g...@b...pl> wrote:
    > Nie było żadnych kryteriów? Typu: najtańsza, najbardziej funkcjonalna,
    > najładniejszy obrazek ;-) ? To do luftu ten cały ranking.

    Kryteria byly. TRzeba tez bylo m.in. uwzglednic takie rzeczy jak dostepnosc
    i cena konta itp.
    Ale generalnie to byly wybory - dlatego tez wgrywal czesto banki o ktorych
    najglosniej, a oferty dobre - a nieznane przegrywaly.
    No ale coz - jak sie traktuje PR jako kanal jednokierunkowy to tak pozniej
    jest.

    Przy okazji trzeba pamietac, ze takie opinie beda czesto subiektywne. Co ja
    zrobie, ze IMO obsluge KK citek ma najlepsza w Polsce, ale ceny tez ma
    najwyzsze? Dla jednego 6,5 zl ubezpieczenia to bedzie pryszcz bo liczy sie
    wlasnie jakosc obslugi, dla drugiego bedzie to rzecz najwazniejsza. I
    takimi kryteriami tez eksperci operowali. Takie rzeczy trudno jest przeciez
    "wymierzyc".

    (Hehehe- BTW wreszcie potestuje sobie karte Citka - bo Multi juz mam. Mamie
    wcisneli Vise BP, to poprosilem o karte dodatkowa dla siebie :D