  • 1. Data: 2004-10-28 12:58:15
    Temat: [mBank] Co najmniej dziwny scoring
    Od: Kamil Paszkiewicz <k...@N...pl>

    Witam!

    Własnie mBank wysłał do mnie komunikat, żeby "bla bla masz juz konto 2
    lata, wypełnij wniosek o kartę kredytową". No to wypełniłem. Nawet dwa razy
    :-)

    Za pierwszym razem wybrałem opcję przeniesienia z "innego akceptowanego
    banku" - max limit został wyliczony na... 2400

    Za drugim razem wybrałem opcję bez przenoszenia - max limit został
    wyliczony na... 7100!

    Lekka paranoja, bo w obydwu przypadkach podałem dokładnie te same kwoty
    dochodów i inne parametry.

    Za kartę podziękowałem - nie zatwierdziłem wniosków :-)

    Kamil Paszkiewicz

    "Jedzmy gówna! Przecież miliony much nie mogą nie mieć racji..."
    W. Łysiak

  • 2. Data: 2004-10-28 17:43:28
    Temat: Re: [mBank] Co najmniej dziwny scoring
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Kamil Paszkiewicz napisał(a):

> [...]
    > lata, wypełnij wniosek o kartę kredytową". No to wypełniłem. Nawet dwa razy

    Ja już chyba z 5 i za każdym razem według ich nie mam zdolności kredytowej
    :)))))

> [...]
    > banku" - max limit został wyliczony na... 2400
    >
    > Za drugim razem wybrałem opcję bez przenoszenia - max limit został

    Marketing? ;)

    > Lekka paranoja, bo w obydwu przypadkach podałem dokładnie te same kwoty
    > dochodów i inne parametry.
    >
    > Za kartę podziękowałem - nie zatwierdziłem wniosków :-)

    Słuszna decyzja ;)

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 3. Data: 2004-10-30 14:36:23
    Od: Czeslaw Bajer <c...@c...pl>

    A ja nie podziękowałem za kartę kredytową. W ogóle nie przyjęto mojego
    wniosku telefonicznie. Najpierw kobieta zadała pytania, m.in. o źródła
    dochodów. Jako zapytany, odpowiedziałem: z umowy o pracę, inne takie i
    takie żródła oraz czasami dochody z umów-zleceń. Na to ona: a jaka data
    tej umowy-zlecenia? Której umowy? Pierwszej-odpowiedziała. Zdziwiony
    usiłowałem tłumaczyć, że umowa zakończona, zapłacona i zapomniana. Nie
    będę teraz szukał starych kopii. Na to ona, że nie przyjmie wniosku, bo
    komputer nie pozwala. Zmarnowałem pół godziny plus koszt połączenia.
    Napisałem skargę. Po dwóch dniach, nie doczekawszy się reakcji, poza
    otrzymaną odpowiedzią, że miesiąc mają na odpowiedź, dopisałem, że
    rezygnuję z całego zamierzenia, i odpowiedzi banku też, bo nie chcę
    trzymać tak długo w głowie wiszącej sprawy. Na nic argumentacja, że
    jeśli w żywym banku panienka w okienku nie przyjmie mi wniosku, to
    zgłaszam to kierownikowi sali i nie czekam miesiąc na jego reakcję.
    Przyzwoity bank przyjmuje każdy wniosek. Najwyżej nie przychyla się do
    prośby. A na pewno nie odrzuca, tylko z powodu własnych trudności w
    odnotowaniu faktów.

    I chyba dobrze się stało. Przyroda sama reguluję życie i broni przed
    niedorobionymi pomysłami (posiadania karty Visa w mBanku).

    Z pozdrowieniami,

    Czesław Bajer

  • 4. Data: 2004-11-01 21:28:38
    Od: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl>

    On 10/28/2004 2:58 PM, Kamil Paszkiewicz wrote:
> [...]
    > banku" - max limit został wyliczony na... 2400
    >
    > Za drugim razem wybrałem opcję bez przenoszenia - max limit został

    [...]

    Mój znajomy informatyk mówi, że tak jest (tzn. wyskakuje bzdurny
    komunikat) gdy wybierzesz opcję, której programista nie przewidział -
    liczba komunikatów wyjściowych jest ograniczona.

    W niedalekiej przyszłosci może zdarzyć się, ze w rubryce zawód
    wykonywany zaznaczysz : członek zarządu - i z drukarki dostaniesz od
    razu prawomocny wyrok, np. 5 lat bez zawiasów + adres pierdla i datę
    stawienia; będiesz zadowolony, jak będziesz mógł zaznaczyć wybrany
    "radio button":

    * Rawicz
    * Wronki
    * Sztum