  • 1. Data: 2016-03-01 11:18:31
    Temat: nadpłacanie kartą rachunków telefonicznych jako alternatywa dla płaza :)
    Od: n...@p...pl

    przyszła mi do głowy taka myśl -

    czasami bank wymaga płacenia kartą na kwotę X
    pod szantarzem pobrania opłaty za kartę.

    gdyby dokonać np. nadmiarowej wpłaty kartą za
    rachunek powiedzmy telefoniczny w plus gsm, a
    następnie zażądać zwrotu na rachunek bankowy

    płatność kosztuje 0,75zł do uratowania jest
    czasami 3zł czasami 4zł czasami nawet 7zł

    1) czy plus gsm dotyrzyma słowa (na www
    deklaruje zwrot w ciągu 7 dni roboczych)
    2) czy bank zrobi problemy dot. tej transakcji?

    odnośnie 2: wydaje mi się że nie powinien, gdyż
    nie jest to żadne anulowanie transakcji kartowej,
    ale coś "zupełnie odrębnego" i powinno być widać
    tę odrębność w tytule przelewu przychodzącego

    odnośnie 1: nie wiem jakie macie doświadczenia

    gdyby ta metoda okazała się skuteczna to możnaby
    tanio i w miarę szybko (1,5 tygodnia) wyrabiać obrót
    debetówkami i kredtytówkami - metoda byłaby tańsza
    niż korzystanie z płaza i inne grupowe wynalazki

  • 2. Data: 2016-03-01 11:49:29
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik <n...@p...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...

    >przyszła mi do głowy taka myśl -

    Żyd z Poznania :)

    --
    marfi

  • 3. Data: 2016-03-01 12:09:37
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 1 Mar 2016 02:18:31 -0800 (PST), n...@p...pl
    napisał(a):

    > niż korzystanie z płaza

    Hej, oświeć mnie co to ten płaz.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 4. Data: 2016-03-01 12:21:19
    Od: n...@p...pl

    W dniu wtorek, 1 marca 2016 12:09:39 UTC+1 użytkownik Jacek Maciejewski napisał:

    > Hej, oświeć mnie co to ten płaz.
    > --
    > Jacek
    > I hate haters.

    płazami [amfibiami :) ] są m.in. żaby, w szczególności maleńkie :)

  • 5. Data: 2016-03-01 12:29:57
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    >gdyby dokonać np. nadmiarowej wpłaty kartą za
    >rachunek powiedzmy telefoniczny w plus gsm, a
    >następnie zażądać zwrotu na rachunek bankowy
    >płatność kosztuje 0,75zł

    To w Plusie nie mozna juz zaplacic karta bez prowizji ?

    Do innych tez juz zawitalo nowe ?

    J.

  • 6. Data: 2016-03-01 13:41:12
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <n...@p...pl> 0...@g...co

    : płazami [amfibiami :) ] są m.in. żaby, w szczególności maleńkie :)

    Duże żaby są gadami? ;) Chyba tylko w dowcipach. :)

    Bocian rozprawia wśród zwierzaków a żaba mu przeszkadza...
    Zirytowany bocian zauważa, że pewna zielonka może po prostu
    odejść, jeśli nie chce go słuchać... Na to żaba zwraca się
    do krokodyla w te słowy:

    -- Ty, zielony, wypadaj stąd, jeśli nie chcesz słuchać!

    -=-

    Po co kombinować z telefonami? Karciana zapłata za telefon
    kosztuje 0,75 pln?! Plus kiedyś przyjmował opłaty karciane
    bezprowizyjnie.

    Chyba możesz iść do sklepu typu Auchan...
    (chyba do 5 dni na zwrot sytuacyjny)

    Po co w ogóle współpracować z Solorzem?

    I po co płacić za usługi telefoniczne?...

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'

  • 7. Data: 2016-03-01 13:58:13
    Od: n...@p...pl

> [...]
    > (chyba do 5 dni na zwrot sytuacyjny)
    >
    > Po co w ogóle współpracować z Solorzem?
    >
    > I po co płacić za usługi telefoniczne?...

    mieszkam w dziurze zabitej dechami, a "do miasta" jeżdżę
    raz w miesiącu stąd pomysł aby kupno i zwrot były w pełni
    internetowe

  • 8. Data: 2016-03-01 15:51:51
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Nigdy mi się nie zdarzyło.

    -----

  • 9. Data: 2016-03-01 17:05:47
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <n...@p...pl> 0...@g...co

    : mieszkam w dziurze zabitej dechami, a "do miasta" jeżdżę
    : raz w miesiącu stąd pomysł aby kupno i zwrot były w pełni
    : internetowe

    Allegro? 10 (czy 14) dni na zwrot przy zdalnym kupnie.
    Ale chyba spóźniłeś się. Synecek dawał 5% za zakupy internetowe...
    Wielu wytapetowało sobie mieszkania pieniędzmi...

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'

  • 10. Data: 2016-03-01 17:07:41
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    A mnie owszem... Przykładowo -- pospUlstwo...

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'

    " ąćęłńóśźż" nb4aab$dms$...@n...news.atman.pl