  • 1. Data: 2002-05-28 18:01:55
    Temat: muza
    Od: "Daniel" <z...@w...pl>

    www.abcmuzyki.prv.pl - wspaniała strona z kilkoma tysiącami piosenek do
    ściągnięcia, humorem oraz sposobami zarobienia w internecie. Za tydzień
    także będzie mnóstwo teledysków oraz słów piosenek.

  • 2. Data: 2002-05-28 19:04:23
    Temat: Re: muza
    Od: "Travis" <[no_spam]Travis@go2.pl>

    > www.abcmuzyki.prv.pl - wspaniała strona z kilkoma tysiącami piosenek do
    > ściągnięcia, humorem oraz sposobami zarobienia w internecie. Za tydzień
    > także będzie mnóstwo teledysków oraz słów piosenek.

    Drogi Danielu a co to ma wspolnego z Bankowoscia?

    Myslisz ze zarobisz jakies pieniadze ogladajac reklamy? Moze 10 zl na rok
    jak dobrze pojdzie.
    Za takie cos zostaniesz zjedzony na innych listach wiec nie radze robic
    tego typu spamu gdzie indziej.
    Naszczescie pbb jest lista kulturalna ;-)

    Pzd Travis

  • 3. Data: 2002-05-28 19:07:46
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Naszczescie pbb jest lista kulturalna ;-)

    A co to ku*** jest kultura?

  • 4. Data: 2002-05-28 19:27:52
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > To o czym rodzice zapomnieli Ci wspomniec ;-)
    >

    > Pzd Travis
    >
    > PS. Jak zwykle sa wyjatki ;-)))

    A wlasnie, widzialem Twoich, fajni panowie =)

  • 5. Data: 2002-05-28 19:30:20
    Od: "Travis" <[no_spam]Travis@go2.pl>

  • 6. Data: 2002-05-28 19:54:45
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Nie sepleń, bo ci sztuczna szczęka wypadnie.
    Wapniejesz.

    > PS. Dla nie wtajemniczonych to sa zarty pomiedzy mna a minik`iem :)
    > My sie lubimy i tylko przedrzeniamy sie jak zwykle, mam nadzieje :)
    =)

  • 7. Data: 2002-05-28 19:58:51
    Od: "Travis" <[no_spam]Travis@go2.pl>

    --
    Sebastian Grabowski
    Tel. 503 155 127

  • 8. Data: 2002-05-28 20:08:46
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Mądry głupiemu ustępuje... i dlatego ten świat tak wygląda. ;-)

    To dlaczego nie ustapiles? =)

  • 9. Data: 2002-05-28 20:10:03
    Od: "Travis" <[no_spam]Travis@go2.pl>

    > Wapniejesz.

    Mądry głupiemu ustępuje... i dlatego ten świat tak wygląda. ;-)

> [...]

    "Stalin też mówił o Europie bez granic"

  • 10. Data: 2002-05-28 20:16:02
    Od: "Travis" <[no_spam]Travis@go2.pl>

    > To dlaczego nie ustapiles? =)

    To tylko plotki, nie wierz w to ;-)

    "Pijak dwa razy krócej żyje, ale za to dwa razy więcej widzi. "

    --
    "Stalin też mówił o Europie bez granic"