  • 11. Data: 2002-02-07 09:26:14
    Temat: Re: multiport.pl - czy ktoś wie jak to działa i dlaczego piszą,że nie przechowuje naszych haseł ?
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Feb 07, 2002 at 10:19:55AM +0100, Konrad Pawlus wrote:

    > Ano takie rozwiazanie - masz domene www.xxx.pl i masz mail ...@x...pl ale
    > faktycznie ta domena dziala na serwerze jakiejs tam firmy yyy.com.pl - to
    > faktyczny uzytkownik to user na serwerze yyy.com.pl - wiec w praktyce twoja
    > poczte na xxx.pl obsluguje serwer yyy.com.pl

    Ale to jeszcze serwer wirtualny nie jest - dlatego sie o to pytam. To
    jest tylko przyjmowanie poczty (inaczej obsluga MX-a dla tej
    domeny). Tak naprawde nie wiesz co sie dzieje dalej w ich domenie, bo
    potem poczta na adresy @bremultibank.com.pl moze leciec do Szczecina a
    do @mbank.com.pl do Lodzi zas adresy izzybank.com.pl (czy jak sie to
    pisze) do Lublina. Wszystko zalezy od tego jak bardzo maja rozbudowana
    wlasna siec terenowa.

    Tyle ze to naprawde nie jest zaden serwer wirtualny.

    --

    --w

  • 12. Data: 2002-02-07 09:36:38
    Od: "Konrad Pawlus" <k...@s...com.pl>

> [...]
    > wlasna siec terenowa.
    >
    > Tyle ze to naprawde nie jest zaden serwer wirtualny.

    Mnie uczyli ze to wlasnie jest - no ale moze sie myle - albo poprostu roznie
    to nazywaja :-)