  • Data: 2003-08-06 12:32:40
    Temat: Re: multibank-kredyt mieszkaniowy
    Od: "darekmysliwiec.biz" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie chce mi się wierzyć, że RPP do końca roku nie obnizy stóp co najmniej
    dwa-
    > trzy razy. To zaś spowoduje zmniejszenie WIBORu dobrze poniżej 5%. Jak
    będzie
    > naprawdę zobaczymy ale gdybym Cię znał osobiscie to chętnie założył bym
    się o
    > zgrzewkę (24 sztuki) piwa. Tensor1

    Jakbyś posłuchał ostatnich wypowiedzi Balcerowicza to nie byłbys tak pewny
    tego.Na stopy procentowe zaczyna znacząco wpływać deficyt budżetowy i plan
    budżetu na przyszły rok - nie wygląda to zbyt wesoło i nie dziwią mnie
    pesymistyczne wypowiedzi Leszka B.

    Dariusz Myśliwiec

    E-mail: d...@d...biz
    WWW: http://www.darekmysliwiec.biz/