  • 1. Data: 2005-06-15 18:35:00
    Temat: [multi] wiesci
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    W Multi jak wiadomo potanialy ostatnio troszke niektore kredyty, ale
    Multiplany nie potanialy. Podobno 20 czerwca maja potaniec, lub
    przynajmniej ma sie pokazac info na stronie od kiedy potanieja.

    Znana jest quasi-promocja Multi z wydawaniem karty kredytowej osobom
    zatrudnionym na umowe o prace za darmo. Nie wiem, moze to juz bylo,
    ale jak sie okazuje, kazdy posiadacz WWJ, tez moze ja otrzymac za
    darmo (przez pierwszy rok), bez zadnych zaswiadczen itd. Wypelnia sie
    tylko od reki wniosek w oddziale. Standardowy limit podobno to 5k. Nie
    wiem jaki jest maksymalny, bo mnie taki wystarczal.

    Ostatnio wszyscy probuja mi wtykac z wlasnej inicjatywy karty
    kredytowe. Czy tak wlasnie zaczyna sie starosc ?? :-)

    marekz

  • 2. Data: 2005-06-15 18:44:28
    Temat: Re: [multi] wiesci
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik MarekZ napisał:

> [...]
    > reki wniosek w oddziale. Standardowy limit podobno to 5k. Nie wiem jaki
    > jest maksymalny, bo mnie taki wystarczal.

    Ja ostatnio na wyciagu dostalem wspaniala informacje, zakonczona
    wykrzynikami, ze oprocentowanie na KK wynosi teraz TYLKO 25 %. Rewelacja...

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 3. Data: 2005-06-15 18:49:06
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.polska> napisał w
    wiadomości news:d8psua$74j$1@news.onet.pl...

    > Ja ostatnio na wyciagu dostalem wspaniala informacje, zakonczona
    > wykrzynikami, ze oprocentowanie na KK wynosi teraz TYLKO 25 %.
    > Rewelacja...

    Hehehe, a co powiesz o kredycie hipotecznym, oprocentowanym obecnie
    10,35% ? :)))) Rewelacja SILNIA! :-)

    marekz