  • 1. Data: 2002-05-10 16:15:26
    Temat: multi krakow - cd
    Od: "bulba" <b...@t...onet.pl>

    bylm dzis ogladnac - cos sie dzieje;
    budynek, musze przyznac, efektowny wybrali; na parterze i troche na pietrze
    okien juz wymienili;
    w srodku widac meble w stylu ergo-multi;
    slowem, juz nie moge sie doczekac - moze jakies fajne studentki beda
    pracowac;

    pzdr.

    p.

  • 2. Data: 2002-05-10 19:30:54
    Temat: Re: multi krakow - cd
    Od: "P" <l...@w...pl>

    Użytkownik "bulba" <b...@t...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > okien juz wymienili;
    > w srodku widac meble w stylu ergo-multi;
    > slowem, juz nie moge sie doczekac - moze jakies fajne studentki beda

    witaj,
    ja widziałem fajną blondyneczkę (chyba praktykantka) w Multi na
    Senatorskiej.
    Pozdrowienia dla niej !

    Paweł

    p.s. może to nie na temat tej grupy, ale to wkońcu piatek wieczór ;)

  • 3. Data: 2002-05-10 20:49:54
    Od: "bulba" <b...@t...onet.pl>

    Użytkownik "P" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    > witaj,
    > ja widziałem fajną blondyneczkę (chyba praktykantka) w Multi na
    > Senatorskiej.
    > Pozdrowienia dla niej !

    nie wiem, czy to ta sama, ale widzialem taka na krolewskiej :)

    p.

    ps. (w okularach?)

  • 4. Data: 2002-05-10 21:30:01
    Od: "P" <l...@w...pl>

    > Użytkownik "P" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > nie wiem, czy to ta sama, ale widzialem taka na krolewskiej :)
    >
    > p.
    >
    > ps. (w okularach?)

    nie, wiesz wysoka. Długie błąd włosy spięte z tyłu. Bardzo ładna.

    Paweł

  • 5. Data: 2002-05-10 23:05:02
    Od: qubacz <q...@2...CIACHpl>

    P wrote:

    > nie, wiesz wysoka. Długie błąd włosy spięte z tyłu. Bardzo ładna.

    to po to sie teraz do bankow chodzi? hehe
    --
    pozdrawiam
    gg# 84392

  • 6. Data: 2002-05-11 09:02:02
    Od: "bulba" <b...@t...onet.pl>

    > nie, wiesz wysoka. Długie błąd włosy spięte z tyłu. Bardzo ładna.

    to na krolewskiej jest inna, ale tez szprycha pierwsza klasa :)

    p.

  • 7. Data: 2002-05-11 10:26:56
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    Użytkownik "bulba" napisał w wiadomości ...

    > to na krolewskiej jest inna, ale tez szprycha pierwsza klasa :)

    Pewno teraz codziennie coś przelewasz...
    ;-))))

  • 8. Data: 2002-05-11 13:15:10
    Od: "bulba" <b...@t...onet.pl>

    Użytkownik "jo44" <j...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Pewno teraz codziennie coś przelewasz...
    > ;-))))

    nie mam za bardzo warunkow, coby za czesto na krolewska uczeszczac :) ale
    dlatego licze, ze na krakow tez niezly towar rzuca :)))

    p.

  • 9. Data: 2002-05-11 21:12:30
    Od: <z...@p...onet.pl>

    > nie mam za bardzo warunkow, coby za czesto na krolewska uczeszczac :) ale
    > dlatego licze, ze na krakow tez niezly towar rzuca :)))....

    Orzesz wy obleśne ancymony ;)

  • 10. Data: 2002-05-12 18:26:28
    Od: "Mariusz A. Jasiński" <N...@p...onet.pl>

    bulba wrote:

    > slowem, juz nie moge sie doczekac - moze jakies fajne studentki beda
    > pracowac;

    na pewno ładne :-) i na pewno niedoszkolone :-(

    MJ