  • 1. Data: 2002-05-10 15:36:37
    Temat: Jak oceniacie KB24?
    Od: "Jacek Czernuszenko" <j...@N...poczta.gazeta.pl>

    Witam,

    Czy korzysta ktoś z usług KB24 i może coś więcej opowiedzieć o jakości
    obsługi i korzystania przez www?

    Pozdrawiam

    Jacek

  • 2. Data: 2002-05-10 16:30:57
    Temat: Re: Jak oceniacie KB24?
    Od: "radar" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Jacek Czernuszenko" <j...@N...poczta.gazeta.pl>
    napisał w wiadomości

    > Czy korzysta ktoś z usług KB24 i może coś więcej opowiedzieć o jakości
    > obsługi i korzystania przez www?

    Mam Sezam z BPH, mBank i teraz dorobiłem się KB24 (postawili obok bankomat
    ;-). Przelewy wychodzą i przychodzą prawidłowo ale przez tą wściekłą
    czerwień oraz dziwną aktualizację (!) nie zaglądam tam często. Nawet ich
    podkładka slizga mi się po biurku...

    --
    radar
    GG2458209

  • 3. Data: 2002-05-10 19:39:29
    Od: Andrzej Nowak <a...@a...net>

    Fatalny Bank. Od tygodnia czekam w VII Oddz. na Ursynowie na dostęp do
    rachunku przez internet. Jak tak dalej będzie to szybciej zrezygnuję z
    usług tego banku niż przekonam się jak to działa :(.

  • 4. Data: 2002-05-11 12:02:10
    Od: "Gosia" <a...@b...pl>

    Użytkownik "Andrzej Nowak" <a...@a...net> napisał w wiadomości

    > Fatalny Bank. Od tygodnia czekam w VII Oddz. na Ursynowie na dostęp do

    Jacek Cz. pytal o KB24 a ta usluga dziala juz dobrze. Ja jestem bardzo
    zadowolona. A kolor czerwony mi nie przeszkadza.
    Pozdrawiam
    Gosia

  • 5. Data: 2002-05-11 13:26:15
    Od: "Sebastain" <s...@p...onet.pl>

    Mam i jestem zadowolony.

    pozdrawiam
    Sebastian

  • 6. Data: 2002-05-13 07:30:54
    Od: "PiotrC" <p...@w...pl>

    napisał w wiadomości news:abgpe5$8pc$1@news.gazeta.pl...
    > Witam,
    >
    > Czy korzysta ktoś z usług KB24 i może coś więcej opowiedzieć o jakości
    > obsługi i korzystania przez www?

    Moi poprzednicy pochwalili KB24, a ja jestem ciekaw dlaczego?
    Fakt, system jest dosc rozbudowany, ale juz kilka razy pisalem na grupe o
    przypadkach jakie mnie spotykaly (m. in. nie realizowanie przelewow poniewaz
    tytul mial > 35 znakow). Ostatnio zlozylem zlecenie 4 przelewow z data
    realizacji w nastepnym dniu i z tych 4 w nastepnym dniu zostal wykonany 1,
    a pozostale 3 kolejnego dnia (takie info podaje mi system. No i ciekawostka
    bo na infolinii mowia, ze oni widza wszystkie 4 zrealizowane 1-go dnia i ze
    po szczegoly to do placowki, zadzwonilem do placowki, a oni na to ze nie
    maja zadnego wgladu w system internetowy. Do oddzialu juz nie szedlem,
    zrobie to przy okazji bo jestem ciekaw co jest zapisane w sys. bankwoym.
    Niestety takie kwiatki co chwile sie zdarzaj i to jest duzy minus. Mam
    nadzieje, ze sie poprawia, bo czekalem prawie rok na internet w KB.
    pozdr
    PiotrC