  • 1. Data: 2002-09-27 19:30:41
    Temat: [multi] - KK i inne
    Od: "bulba" <b...@t...onet.pl>

    dzis mi gosc pedzial w multi, jak im awanture robile, ze mi juz 2 tyg.
    przeksztalcaja jestem na ja i ze mi zablokowali VC bez uprzedzania mnie, ze
    KK bedzie wydawana od 15 pazdziernika, ze bedzie to najlepsza oferta na
    rynku ('strzal') i minimalny dochod to 1700netto;

    p.

  • 2. Data: 2002-09-27 19:43:28
    Temat: Re: [multi] - KK i inne
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@g...pl>

    Użytkownik "bulba" <b...@t...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > KK bedzie wydawana od 15 pazdziernika, ze bedzie to najlepsza oferta na
    > rynku ('strzal') i minimalny dochod to 1700netto;

    Ciekawe czy tylko dla osob zatrudnionych na podstawie umowy o prace czy pod
    zabezpieczenie depozytem tez.

    --
    JaKi

  • 3. Data: 2002-09-28 06:40:52
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > KK bedzie wydawana od 15 pazdziernika, ze bedzie to najlepsza oferta na
    > rynku ('strzal') i minimalny dochod to 1700netto;

    Hm... moze cos mu sie pomieszalo. To by byla KK z najwyzszym kryterium
    dochodowym. Osoba tyle zarabiajaca ma juz prawdopodobnie jedna z oferowanych
    na rynku kart (byc moze nawet wiecej niz jedna).

    Maciej

  • 4. Data: 2002-09-28 20:48:53
    Od: "marek" <m...@w...pl>

    no własnie a jaki bank ma najniższe kryterium dochodowe przy KK, z tego co
    wiem Lukas tylko 1200, a jak wygląda to u innych??

  • 5. Data: 2002-09-28 21:22:33
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "marek" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > no własnie a jaki bank ma najniższe kryterium dochodowe przy KK, z tego co
    > wiem Lukas tylko 1200, a jak wygląda to u innych??

    Zarabiajac 1200-1500 netto mozna miec wiekszosc wydawanych KK [oczywiscie
    nie liczac goldow]. 1700 netto to jest ok 2500 brutto. Chyba najwyzszy
    poziom w Polsce. Ze znanych mi bankow np. wymagaja
    Lukas 1200 netto
    BZWBK 1500 netto
    Raiffeisen 2000 brutto [1379 netto]
    Pekao 2000 brutto
    inne podobnie.

    Maciej

  • 6. Data: 2002-09-29 09:58:19
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

> [...]
    > nie liczac goldow]. 1700 netto to jest ok 2500 brutto. Chyba najwyzszy
    > poziom w Polsce. Ze znanych mi bankow np. wymagaja

    Citi 2500 brutto + ale oprocz zaswiadczenia dowod wplywu np. wynagrodzenia
    BPHPBK 2500 NETTO !!!
    millennium (bylo?) przy amexie 800 netto.

  • 7. Data: 2002-09-29 10:29:41
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Witek" <w...@p...onet.fi> napisał w wiadomości

    > BPHPBK 2500 NETTO !!!

    Hm... myslalem, ze to brutto. Zycze powodzenia w sprzedazy ;). Nie zdaja
    chyba sobie sprawy jak ciezko jest obecnie sprzedac karte, albo chca miec
    niewielu klientow i malo 'klopotow' z kartami ;).

    > millennium (bylo?) przy amexie 800 netto.

    IMHO to jest prawidlowe podejscie. W bankach ktore chca miec wielu klientow
    kartowych wlasnie idzie sie w kierunku zmiejszania wymagan dochodowych.
    Organizuje sie specjalne programy dla grup zawodowych, dla konkretnych firm,
    czy dla klientow korzystajacych w innych produktow itp. Aby przejac klienta
    trzeba mu zaproponowac lepsze warunki, zeby zdobyc osobe ktora produktu do
    tej pory nie miala wystarczy tylko nieco obnizyc wymagania dochodowe. Mysle,
    ze jesli te 800PLN jest prawda to BIG postawil poprzeczke bardzo wysoko, a
    moze raczej bardzo nisko ;). Moze jest to minimum tylko wtedy gdy karta jest
    zabezpieczona lokata?

    Maciej

  • 8. Data: 2002-09-29 10:40:08
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Hm... myslalem, ze to brutto. Zycze powodzenia w sprzedazy ;). Nie zdaja
    > chyba sobie sprawy jak ciezko jest obecnie sprzedac karte, albo chca miec
    > niewielu klientow i malo 'klopotow' z kartami ;).

    Tez tak uwazam. A produkt bardzo bardzo kiepski (bzwbk przy tym to
    rewelacja, a citek to kosmos) i drogi, wiec chyba wielu klientow nie znajda
    :-) BTW jakby tego bylo malo, to limity ktore przyznaja sa delikatnie mowiac
    smieszne :-)

> [...]
    firm,
    > czy dla klientow korzystajacych w innych produktow itp.

    Takie warunki stosuje na razie TYLKO citek :((

> [...]
    Mysle,
    > ze jesli te 800PLN jest prawda to BIG postawil poprzeczke bardzo wysoko, a

    Tylko, ze klient ktory zarabia 800zl chyba nie ma szans na splate kk !!!
    Fakt, ze bedzie ciagle zadluzony, ale czy bank kiedykolwiek odzyska te
    pieniadze ?

    > Moze jest to minimum tylko wtedy gdy karta jest
    > zabezpieczona lokata?

    Nie. Tak bylo w Poznaniu -'dla klientow z ulicy' :-)) Ale co z tego jak do
    tego trzeba miec konto itd...

    Witek

  • 9. Data: 2002-09-29 10:53:35
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sun, 29 Sep 2002 12:40:08 +0200, "Witek" <w...@p...onet.fi> wrote:

    >Nie. Tak bylo w Poznaniu -'dla klientow z ulicy' :-)) Ale co z tego jak do
    >tego trzeba miec konto itd...

    Oficjalnie infolinia podaje teraz 1200 netto. (z miesiac temu bylo
    chyba jeszcze 1400).
    Ale oddzialy twierdzily, ze daja juz od 800, moze jakies lokalne
    obnizenie wymagan (chodziaz dziwne byloby zeby robili cos takiego
    specjalnie akurat w Poznaniu).

    Swoja droga ciekawe jak Amex im sie zgodzil na wydawanie karty na
    swojej licencji z limitem od 1kzl :D.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 10. Data: 2002-09-29 11:17:02
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > Takie warunki stosuje na razie TYLKO citek :((

    AFAIK rowniez Raiffeisen i w pewnym stopniu BZWBK. Citi faktycznie ma
    najlepiej rozwiniety system sprzedazy, pewnie stad te ponad 300 tys.
    sprzedanych kart.

    > Tylko, ze klient ktory zarabia 800zl chyba nie ma szans na splate kk !!!
    > Fakt, ze bedzie ciagle zadluzony, ale czy bank kiedykolwiek odzyska te
    > pieniadze ?

    Jesli jest to osoba ktora nie zarabia duzo, ale potrafi korzystac z karty,
    czyli nie zadluza sie nadmiernie i splaca zobowiazania. Takiego klienta
    warto miec. Oczywiscie, ze lepszy jest taki ktory zarabia kilka razy wiecej,
    ale jest szansa ze ten tez bedzie mial w przyszlosci wyzsze dochody. Jesli
    do klienta nie trzeba dokladac to warto go utrzymac.
    Uwazam, ze 800PLN to bardzo maly dochod i dlatego pisalem o wysoko
    ustawionej poprzeczce. Nie sadze zeby ktorykolwiek bank zdecydowal sie wydac
    karte osobie zarabiajacej mniej. Slyszalem o kartach wydawanych przy
    dochodach rzedu 1000PLN netto, ale 800 mnie zaskoczylo ;).

    Maciej