    From: rollins <x...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: moneybookers
    Date: Wed, 16 Mar 2005 00:08:21 +0100

    moneybookers napisał:

    > Dzień dobry,
    > Tydzień temu zrobiłem przelew ze swojego konta bankowego na moje konto w
    > moneybookers. Do tej pory nie widzę rezultatu. Ktoś wie ile czasu jeszczę będę
    > czekał? Myślałem, że to coś porządnego, ale skoro trzeba czekać miesiącami na
    > wynik operacji, to chyba jakiś żart. Oni odpowiadają w ogóle na e-maile?
    > Pozdrawiam.

    witam,

    mam dokladnie ten sam problem, i niestety nie jest to pierwszy raz i
    zaczyna mnie to powoli wkurw...

    w przeszlosci problem zalatwial email z szczegolami przelwu. odpowiedz
    zwykle w ciagu 2-3 godzin i kasa krotko potem pojawie sie na koncie

    dzisiaj odpowiedz byla nawet po 20 minutach, ale kasa jeszcze nie
    przyszla... osobiscie jestem zawiedzony moneybookers, wygladalo na
    powazny serwis, ale problemy tego typu zdarzaja sie za czesto, i
    najwyrazniej mie maja zamiaru ich usunac. czetnie bym zamknal tam moje
    konto, ale niestety nie ma alternatywy, pod wzgledem kosztow
    moneybookers nie ma konkurencji

    pzdr