  • 1. Data: 2005-03-15 10:50:26
    Temat: moneybookers
    Od: "moneybookers" <d...@p...onet.pl>

    Dzień dobry,
    Tydzień temu zrobiłem przelew ze swojego konta bankowego na moje konto w
    moneybookers. Do tej pory nie widzę rezultatu. Ktoś wie ile czasu jeszczę będę
    czekał? Myślałem, że to coś porządnego, ale skoro trzeba czekać miesiącami na
    wynik operacji, to chyba jakiś żart. Oni odpowiadają w ogóle na e-maile?
    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2005-03-15 11:19:12
    Temat: Re: moneybookers
    Od: "August" <@www.augustowski.org>

    W artykule news:6fdb.00001795.4236bdf2@newsgate.onet.pl grupowicz
    moneybookers napisał:

> [...]
    > będę czekał? Myślałem, że to coś porządnego, ale skoro trzeba czekać
    > miesiącami na wynik operacji, to chyba jakiś żart. Oni odpowiadają w

    Czy robiłeś przelew z BZWBK ?

    --
    S pozdravem,
    August

  • 3. Data: 2005-03-15 11:22:57
    Od: d...@p...onet.pl

    Nie, z BPH.

  • 4. Data: 2005-03-15 16:53:00
    Od: "Stiwi" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > na
    > wynik operacji, to chyba jakiś żart. Oni odpowiadają w ogóle na e-maile?

    Odpowiadaja, niestety czasem na odpowiedz trzeba poczekac 2-3 dni. Ogolnie
    ich customer service nie jest najlepszy. Nigdy nie przelewalem akurat w ta
    strone, czyli z banku do MB, jednak powinno byc blyskawicznie, zwlaszcza ze
    maja konto w polskim banku (Deutsche Bank), wyslij im screena z
    potwierdzeniem.

    Ogolnie nigdy nie mialem problemow z Moneybookers, a zrobilem tam dosc sporo
    transakcji, przy wyplatach po 3-4 dniach kasa byla na rachunku, jednak
    ogolnie jestem srednio zadowolony wlasnie z ich podejscia.

    Stiwi.

  • 5. Data: 2005-03-15 23:08:21
    Od: rollins <x...@o...pl>

    moneybookers napisał:

> [...]
    > wynik operacji, to chyba jakiś żart. Oni odpowiadają w ogóle na e-maile?

    witam,

    mam dokladnie ten sam problem, i niestety nie jest to pierwszy raz i
    zaczyna mnie to powoli wkurw...

    w przeszlosci problem zalatwial email z szczegolami przelwu. odpowiedz
    zwykle w ciagu 2-3 godzin i kasa krotko potem pojawie sie na koncie

    dzisiaj odpowiedz byla nawet po 20 minutach, ale kasa jeszcze nie
    przyszla... osobiscie jestem zawiedzony moneybookers, wygladalo na
    powazny serwis, ale problemy tego typu zdarzaja sie za czesto, i
    najwyrazniej mie maja zamiaru ich usunac. czetnie bym zamknal tam moje
    konto, ale niestety nie ma alternatywy, pod wzgledem kosztow
    moneybookers nie ma konkurencji

    pzdr

  • 6. Data: 2005-03-16 12:06:25
    Od: c...@v...pl

    Najlepiej jednak korzystac ze sprawdzonych systemow.
    Tu juz jest kilka watkow na ten temat, poprzegladaj.

    aT