  • 21. Data: 2005-12-16 00:13:22
    Temat: Re: money order
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    AP wrote:
    > In article <dnrgtu$slk$1@inews.gazeta.pl>, v...@g...pl says...

    > Oczywiscie wtedy kiedy nie ma sie konta czekowego i nie placi sie
    > rachunkow elektronicznie (lub wlasnym czekiem). Bywaja tez przyadki ze
    > osoby sa wpisane na czarna liste i nie moga placic czekami osobistymi
    > ale to juz zupelnie inny temat

    To ja jeszcze dopiszę, że w rozliczeniach osoba-osoba money order jest
    bardziej preferowany niz czeki wlasne, dlatego, ze money order
    gwarantuje ci, ze ta kase dostaniesz, bo poczta na pewno ci ja wyplaci.
    Czek nie gwarantuje ci niczego bo wypisac to go sobie mozesz na dowolnie
    wielka kwote, co nie oznacza, ze ta kasa na koncie sie znajduje.