  • Data: 2018-02-17 13:22:45
    Temat: Re: moj pierwszy raz
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uuu, a kto to jeszcze się tak rozlicza?
    Ja mój jedyny czek dostałem z USA bodajże w 1999.
    Ciekawe czy teraz będzie łatwiej/ taniej zrealizować.
    Wtedy płaciłem chyba 10zł (ówczesne) i musiałem założyć konto dolarowe.
    Dla 20$.
    Potem leżały kilkanaście lat na rachunku technicznym oddziału, bo złotówkowe
    zamknąłem, a dolarowe sami zamknęli mi wcześniej - informowali o tym podobno zwykłym
    listem, którego nie dostałem - podczas wprowadzania NRB.
    Jak sobie o tym w 2013 przypomniałem, to się bałem, że zabulę za jakieś prowadzenie
    konta - ale trafilem na mądrą panią, która poszukała tego w papierach - w komputerze
    była tylko epoka NRB, mojego konta dolarowego ani śladu - i dostałem tego jacksona
    bez dodatkowych opłat. Poszedł na orkiestrę.