    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mizeria
    Date: Fri, 13 Dec 2019 08:24:20 +0100

    W dniu 13.12.2019 o 00:24, PiteR pisze:
    > Wiele się zmienia w polskich bankach ostatnio.
    > My idziemy do przodu? Czy utrudniamy sobie życie.

    banki działają tak, aby sie to większości klientów podobało. taka cecha
    jak "mądrze" ablo "optymalnie" czy też "logicznie" nie ma znaczenia.
    Konta darmowe mamy od dawna. od paru lat, trzeba robić jakies ruchy na
    karcie debetowej, ale można z niej zrezygnować. natychmiastowe przelewy
    do 5 tyś santander daje gratis. Zwykłe przelewy są na koncie jutro przed
    południem. Strony www - każda na swoje kopyto. logowanie losowo wybraną
    cyfrą pesela w millenium - masakra. wyskakujące reklamy z kredytami -
    tak jak pisałem - są, bo działają. Fakt, jak masz na koncie 100 tyś,
    mogliby nie proponować "chwilówki" na 10tyś, ale to byłoby logiczne,
    ale logika nie bierze udziału w tym konkursie.
    Co się zmienia - od paru lat niegasnące promocje. każdy bank daje kasę
    za "wejście", a po 2 latach kolejny raz.... zyski z oprocentowania
    lokaty to "pikuś" w porównaniu do bonusu na wejście.
    czy to jest utrudnianie czy postęp? To jest zarabianie kasy. głownie na
    frajerach, ale zarabianie

    ToMasz