  • Data: 2017-08-03 12:47:23
    Temat: Re: miścoin
    Od: Dąbrowski <n...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-08-02 o 21:12, J.F. pisze:

    > A mnie o to, ze na order to trzeba zasluzyc (ha, ha, dostal prawdziwy
    > order "za zaslugi dla obronnosci kraju", to widac zasluzyl), a ta moneta
    > to nie bardzo wiadomo do czego ma sluzyc.

    Dawniej, w czasach LWP, każdy kto zaliczył batalion karny w Orzyszu
    robił sobie taką pamiątkową monetę. Była ona pamiątką, a jednocześnie
    symbolem oporu wobec regulaminów LWP. Być może teraz generałowie i inni
    pracownicy MON traktują swoją pracę w ministerstwie i armii jako służbę
    w batalionie karnym ;)