  • 11. Data: 2007-04-02 10:15:49
    Temat: Re: minimalna płatność kartą - eksp eryment
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Uważaj bo jak się zaraz rozniesie to jutro do aljegro będą szły same
    > wpłaty 1,01 zł ;)
    >
    > --
    > Bartosz 'xbartx' Nowakowski

    tja i za chwilę ten "bug" zostanie naprawiony...

    pozdr.
    RobertS

  • 12. Data: 2007-04-02 11:37:31
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    Bartosz 'bart' Nowakowski wrote:
    > Ale kk te 2 gr możesz wpłacić?

    A nie wiem.

    --
    Mithos

  • 13. Data: 2007-04-02 12:20:23
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Ale kk te 2 gr możesz wpłacić?
    >
    > --
    > Bartosz 'xbartx' Nowakowski

    nie, minimalnie 1.01 zł karta

    pozdr.
    RobertS

  • 14. Data: 2007-04-02 12:51:35
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "RobertS" <b...@p...pl> writes:

    > tja i za chwilę ten "bug" zostanie naprawiony...

    Z tym ze Allegro moze byc wszystko jedno ze wzgledu na tylko procentowe
    prowizje.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 15. Data: 2007-04-02 17:50:26
    Od: "Sinus" <s...@g...pl>

    RobertS <b...@p...pl> napisał(a):
    > wiele tygodni temu zapłaciłem prowizję allegro w kwocie 1,01zł za pomocą kk
    > - obciążenia do dzisiaj nie ma...
    > tym razem muszę zapłacić ok. 3 zł prowizji i..........wykonałem 3 płatności
    > po 1,01 zł (to minimum) różnymi kk - jestem ciekawy czy zostanę obciążony
    > ;-))

    Ja kilka razy placilem Allekarta 1,01 i transakcja zawsze byla rozliczona.

    Sinus

  • 16. Data: 2007-04-08 16:06:30
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    Wojciech Nawara napisał(a) w wiadomości: ...

    >A ja dla jaj przelałem kumplowi 10 groszy via PayPal. Zaksięgowano. :-)
    >
    >Że też nie spróbowałem z jednym groszem. ;-)

    Czy przypadkiem jego prowizja za przyjęcie nie będzie znacznie
    wyższa niż 10gr. Chyba jest jakaś kwota stała?
    Arek

  • 17. Data: 2007-04-09 07:45:10
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Arek napisał(a):

    > Czy przypadkiem jego prowizja za przyjęcie nie będzie znacznie
    > wyższa niż 10gr. Chyba jest jakaś kwota stała?

    Prowizja PayPal z tego co sprawdziłem, jest odejmowana tylko od kwoty
    przychodzącej płatności i co najwyżej może ją wyzerować. Nawet jeżeli
    powinna być większa od kwoty przyjmowanej płatności, to nie zostanie
    pobrana ze środków na koncie.