  • 1. Data: 2012-06-28 22:14:14
    Temat: millenium i h@sło2
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    Jakiś czas temu była tutaj dyskusja (której nie mogę odszukać) nt.
    h@sła2 i wygenerowanie go bez karty debetowej. Nadal w materiałach banku
    jest informacja, że kod można otrzymać na infolinii LUB w bankomacie.
    Dziś zakładałem konto internetowe i nie chciałem karty, ale nie dało się
    o nią niewnioskować przez www i w oddziale Pani stwierdziła, że karta
    musi być bo bez tego nie będzie h@sła2 i przelewów... jeszcze tego nie
    naprawili? Bo chętnie bym te hasło sobie wygenerował bez czekania na
    kartę... która i tak zginie szybko ;)

  • 2. Data: 2012-06-28 22:29:41
    Temat: Re: millenium i h@sło2
    Od: MK <m...@i...pl>

    W dniu 28.06.2012 o 22:14 osa <o...@g...pl.ee> pisze:

> [...]
    > musi być bo bez tego nie będzie h@sła2 i przelewów... jeszcze tego nie
    > naprawili? Bo chętnie bym te hasło sobie wygenerował bez czekania na

    Otwieralem konto kilka tygodni temu i nie potrzebowalem hasla2. Z tego co
    pamietam potrzebne ono jest tylko w przypadku zmiany numeru telefonu na
    jaki maja byc przesylane kody sms...

    MK

  • 3. Data: 2012-06-28 22:35:14
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    W dniu 2012-06-28 22:29, MK pisze:

    > Otwieralem konto kilka tygodni temu i nie potrzebowalem hasla2. Z tego
    > co pamietam potrzebne ono jest tylko w przypadku zmiany numeru telefonu
    > na jaki maja byc przesylane kody sms...
    >
    > MK

    Ale z tego co mi mówiła pani w oddziale to do włączenia haseł smsowych
    (czyli właśnie ustawienia komórki) potrzebne jest to hasło... i (ponoć)
    bez debetówki ani rusz ;)

  • 4. Data: 2012-06-28 22:52:07
    Od: MK <m...@i...pl>

    W dniu 28.06.2012 o 22:35 osa <o...@g...pl.ee> pisze:

    > Ale z tego co mi mówiła pani w oddziale to do włączenia haseł smsowych
    > (czyli właśnie ustawienia komórki) potrzebne jest to hasło... i (ponoć)
    > bez debetówki ani rusz ;)

    Mi wlaczyli w oddziale... tzn. polaczono mnie z obsluga telefoniczna,
    musialem sie zidentyfikowac przy pomocy danych demograficznych + podanie
    kilku ostatnich cyfr karty (ktorej numer zostal mi wydrukowany). Podczas
    rozmowy zostal wyslany mi kod jednorazowy, ktory musialem podac
    czlowiekowi po drugiej stronie sluchawki... Hasla2 nie potrzebowalem...

    MK

  • 5. Data: 2012-06-28 23:19:45
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    W dniu 2012-06-28 22:52, MK pisze:

> [...]
    > rozmowy zostal wyslany mi kod jednorazowy, ktory musialem podac
    > czlowiekowi po drugiej stronie sluchawki... Hasla2 nie potrzebowalem...

    No to jutro spróbuję włączyć powiadomienia sms, ciekawe z jakim skutkiem
    ;) A czy byłeś już wcześniej klientem tego banku, bo z tego co pamiętam
    z dyskusji to miało to znaczenie...

  • 6. Data: 2012-06-28 23:23:28
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2012-06-28 22:14, osa pisze:
    > Jakiś czas temu była tutaj dyskusja (której nie mogę odszukać) nt.
    > h@sła2 i wygenerowanie go bez karty debetowej.

    Miałem tutaj dyskusję z Kamilem Jońcą na temat tego h@sła2 a konkretnie
    jak ustawić numer telefonu do SMS-ów.
    Zgodziliśmy się że na stronach banku pisze że ten numer można ustawić
    bez h@sła2, z pomocą infolinii.
    Kamil twierdził że zadzwonił i trafił dysponenta który to zrobił.
    Ja twierdziłem że zaliczyłem czwórkę dysponentów i wszyscy byli z tych
    co to "nie da się".

  • 7. Data: 2012-06-29 04:55:17
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Bogdan B." <g...@r...pl> writes:

> [...]
    > bez h@sła2, z pomocą infolinii.
    > Kamil twierdził że zadzwonił i trafił dysponenta który to zrobił.

    Tak. Potwierdzam, że ustawiłem sobie hasło bez karty debetowej.

    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swin
    ki-w-new-jersey/

  • 8. Data: 2012-06-29 06:15:54
    Od: "jerry ." <m...@g...com>

    > Tak. Potwierdzam, że ustawiłem sobie hasło bez karty debetowej.

    I ja też bez debetówki.

  • 9. Data: 2012-06-29 07:01:32
    Od: MK <m...@i...pl>

    W dniu 28.06.2012 o 23:19 osa <o...@g...pl.ee> pisze:

    > No to jutro spróbuję włączyć powiadomienia sms, ciekawe z jakim skutkiem
    > ;) A czy byłeś już wcześniej klientem tego banku, bo z tego co pamiętam
    > z dyskusji to miało to znaczenie...

    Kilka lat temu mialem karte kredytowa, konta nigdy.

    MK