  • 1. Data: 2012-06-29 06:13:46
    Temat: Lukas zamknięcie konta
    Od: "jerry ." <m...@g...com>

    Czy ktoś próbował listownie? I z jakim skutkiem?

  • 2. Data: 2012-06-29 06:30:54
    Temat: Re: Lukas zamknięcie konta
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "jerry ." <m...@g...com> writes:

    > Czy ktoś próbował listownie? I z jakim skutkiem?

    Pozytywnym. Wysłałem wypowiedzenie + token w kopercie bąbelkowej.
    Po +- miesiącu odesłali resztki osadu i chyba nawet za token nie
    pobrali.

    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swin
    ki-w-new-jersey/

  • 3. Data: 2012-06-29 07:02:08
    Od: "jerry ." <m...@g...com>

    On 29 Cze, 06:30, k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) wrote:

    > Pozytywnym. Wysłałem wypowiedzenie + token w kopercie bąbelkowej.
    > Po +- miesiącu odesłali resztki osadu i chyba nawet za token nie
    > pobrali.
    >
    > KJ

    Ja wysłałem wypowiedzenie 10 dni temu, mam ekonto bez tokena, myślałem
    że po otrzymaniu listu zablokują dostęp, ale dziś się zalogowałem no i
    teraz nie wiem czy wypowiedzenie już leci, czy je olali a na party
    line nie mam już ochoty dzwonić bo wg nich konto można zamknąć tylko w
    oddziale. Czyli pozostaje odczekać do końca lipca.

  • 4. Data: 2012-06-29 20:36:39
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Thu, 28 Jun 2012 21:13:46 -0700 (PDT), jerry . napisał(a):

    > Czy ktoś próbował listownie? I z jakim skutkiem?

    Powinno przejść, chociaż pewności w tym banku nigdy nie ma :) Próbowałem
    kiedyś telefonicznie rozwiązać umowę karty kredytowej. Odczytałem
    pracownikowi fragment ich własnego regulaminu, stwierdzający, że to możliwe
    - nic z tego, "zasuwaj pan do placówki".

    AK