  • 1. Data: 2006-11-28 19:55:14
    Temat: millenium, SuperDuet 10% - haczyki?
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    Witam,

    ogladam sobie oferte milelnium:
    http://www.millenet.pl/Millennium/produkty_i_uslugi/
    lokaty/?_p=20051
    lokata polaczona z funduszem.
    co ciekawe, ma byc podobno 10% z czesci lokatowej
    a z czesci FI ile sie wypracuje.

    czy ktos widzi jakies haczyki?
    ja widze tylko to, ze nie wiadomo ile z FI bedzie,
    ale moze slepawy jestem ;-)

    pozdarwiam,
    Cyb

  • 2. Data: 2006-11-28 20:20:09
    Temat: Re: millenium, SuperDuet 10% - haczyki?
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@p...pl>

    Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl> wrote:
    > ale moze slepawy jestem ;-)

    te 10% to tylko na 3 miesiace

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski || http://PRNews.pl
    Banki nie maja dla nas tajemnic!

  • 3. Data: 2006-11-28 20:25:34
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    On Tue, 28 Nov 2006 21:20:09 +0100, "Michal 'Amra' Macierzynski"
    <m...@p...pl> wrote:

    >te 10% to tylko na 3 miesiace

    npo i ok, ciekawa lokata na najblizsze 3 miesiace a pozniej sie
    zobaczy ;-) ciekawi mnie czy gdzies indziej nie ma "slabych punktow"
    ktorych nie widze a ktore zrekompensuja bankowi te 10%..

    pozdarwiam,
    Cyb

  • 4. Data: 2006-11-28 20:38:12
    Od: "Józef " <j...@N...gazeta.pl>

    na pewno jest jeszcze prowizja za zakup jednostek funduszu czy tak?

  • 5. Data: 2006-11-29 08:08:06
    Od: "zycie_po_zyciu" <z...@g...pl>

    > na pewno jest jeszcze prowizja za zakup jednostek funduszu czy tak?

    Nie, cała kwota jest inwestowana. Ale fundusz powinien być min. rok. _Jeśli_
    odkupisz go wcześniej, to zapłacisz normalną opłatę (prowizję) za nabycie.

  • 6. Data: 2006-11-29 09:18:16
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    zycie_po_zyciu <z...@g...pl> wrote:
    > Nie, cała kwota jest inwestowana. Ale fundusz powinien być min. rok.
    > _Jeśli_ odkupisz go wcześniej, to zapłacisz normalną opłatę
    > (prowizję) za nabycie.

    Jedym slowem dobra oferta, dla inwestujacych w fundusze.
    A jak krocej, to do mBanku - tam bez prowizji caly czas TFI Millennium ;)

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRNews.pl
    Banki nie mają dla nas tajemnic!

  • 7. Data: 2006-11-29 11:08:34
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    lokata z funduszem to nieporozumienie

    jezeli zakladasz, ze gielda wzrosnie to szkoda kasy na te 10% na
    lokacie, a jezeli gielda spadnie w okresie lokaty to na inwestycji stracisz

    usluga, ktora ma przyciagnąć klientow do funduszy inwestycyjnych,
    zdecydowanie odradzam

    jak chcesz ryzykowac to inwestuj w fundusze np. w SFI, a jak chcesz
    bezpiecznie i bez stresu to w zwykle lokaty, spokojnie mozna miec
    nominalnie 4-4.5 %

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 8. Data: 2006-11-30 13:27:46
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Tyle, ze te srodki w funduszu mogą być zainwestowane na trzy różne sposoby, a nawet
    na sześć (50% / 75%) ...
    JaC