    From: Jacek Popławski <j...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mieszkanie bez księgi wieczystej a kredyt
    Date: Sat, 6 May 2006 23:50:09 +0000 (UTC)

    my newsreader told me that Robert Wicik wrote:
    > jak nie ma aktu notarialnego, to ryzyko jest spore

    W momencie gdy ja będę kupował (a nawet podpisywał umowę przedwstępną) akt
    notarialny oczywiście już będzie.

    Dowiedziałem się na razie tyle, że cały budynek nie ma jeszcze księgi
    wieczystej, więc sprawa się trochę wyjaśniła.

    --
    Free Software - find interesting programs and change them
    NetHack - meet interesting creatures, kill them and eat their bodies