    From: Karol S <k...@z...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mieszkanie bez księgi i z hipoteką raz jeszcze
    Date: Tue, 30 May 2006 10:00:17 +0200

    Jacek Popławski wrote:

    > Czy jeśli w tych wnioskach wszystko jest w porządku (czyli np. nie ma
    > dwóch wniosków o złożenie hipoteki i jako właściciel jest ten, od kogo
    > kupuję) to to wystarczy? Czy samo sprawdzenie tych wniosków daje mi taki
    > sam poziom bezpieczeństwa jak przejrzenie gotowej księgi wieczystej?

    Wnioski dopiero czekają na rozpatrzenie i mogą być odrzucone.

    > Taką mam nadzieję. Z drugiej strony mBank zastrzega w umowie, że może
    > udzielić decyzji odmownej bez podania przyczyny.

    Bankowi zależy na tym żebyś wziął kredyt, on na tym zarabia. W razie
    problemów bank powinien ci o tym powiedzieć aby wspólnie znaleźć
    rozwiązanie. Bankowi zależy na tym aby mieszkanie było w porządku, bo to
    mieszkanie jest jego zabezpieczeniem gdybyś nie płacił. Idź do banku i
    zadaj te wszystkie pytania które zadałeś tutaj.

    Karol