  • 1. Data: 2020-12-08 15:36:45
    Temat: mbank - zmiana taryfy
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Mbank zmienia taryfę.
    Z tego co rozumiem różnicuje opłatę za karty debetowe w zależności od
    taryfy.
    Tyle, że tej taryfy nie ma jak sprawdzić (chyba że na mLinii)

    KJ
    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 2. Data: 2020-12-08 15:49:32
    Temat: Re: mbank - zmiana taryfy
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    Kamil Jońca pisze:
    > Mbank zmienia taryfę.
    > Z tego co rozumiem różnicuje opłatę za karty debetowe w zależności od
    > taryfy.
    > Tyle, że tej taryfy nie ma jak sprawdzić (chyba że na mLinii)

    taryfy czy typu konta?

    Jak typ konta to można "zmień typ rachunku" i na następnej stronie
    podadzą jaki jest aktualnie typ.

  • 3. Data: 2020-12-08 16:05:48
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Andrzej Kłos <a...@w...pl> writes:

    > taryfy czy typu konta?
    >
    > Jak typ konta to można "zmień typ rachunku" i na następnej stronie
    > podadzą jaki jest aktualnie typ.

    Chyba nie do końca, bo w wiadomości o zmianie
    https://www.mbank.pl/informacje-dla-klienta/indywidu
    alny/post,9131,podwyzszamy-oplaty-i-prowizje-za-niek
    tore-produkty-i-uslugi.html

    jest:
    eKonto osobiste, eKonto standard, eKonto, eKonto plus, eKonto m

    A np ja mam:
    2* ekonto (i mam wrażenie, że oba mają różne taryfy)
    ekonto izzy

    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 4. Data: 2020-12-08 16:07:07
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    wtorek, 8 grudnia 2020 o 15:40:28 UTC+1 Kamil Jońca napisał(a):
    > Mbank zmienia taryfę.
    > Z tego co rozumiem różnicuje opłatę za karty debetowe w zależności od
    > taryfy.
    > Tyle, że tej taryfy nie ma jak sprawdzić (chyba że na mLinii)

    Rzeczywiście. Miałem napisać, że "u mnie można" - ale napisać mogę tylko, że "u mnie
    można było".
    Teraz "odświeżyli widok".

  • 5. Data: 2020-12-08 16:08:06
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    wtorek, 8 grudnia 2020 o 15:48:47 UTC+1 Andrzej Kłos napisał(a):
    > taryfy czy typu konta?
    >
    > Jak typ konta to można "zmień typ rachunku" i na następnej stronie
    > podadzą jaki jest aktualnie typ.

    Brawo ;) Jak widać ST mBąka to wciąż gra komputerowa.
    A "typ rachunku" to od jakiegoś czasu w pojęciu mBąka to samo, co "taryfa".

  • 6. Data: 2020-12-08 16:11:39
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dawid Rutkowski <d...@w...pl> writes:

    [...]
    > A "typ rachunku" to od jakiegoś czasu w pojęciu mBąka to samo, co "taryfa".

    Mam wrażenie, że nie do końca, ale też nie mam danych (bo mbank skasował
    odpowiednie pole)
    KJ

  • 7. Data: 2020-12-08 16:28:34
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    wtorek, 8 grudnia 2020 o 16:14:06 UTC+1 Kamil Jońca napisał(a):
    > Dawid Rutkowski writes:
    >
    > [...]
    > Mam wrażenie, że nie do końca, ale też nie mam danych (bo mbank skasował
    > odpowiednie pole)

    To spróbuj z tej sztuczki z kliknięciem w "zmień typ rachunku" - rzeczywiście na
    pojawiającej się liście rozpoczynającej wniosek są podane te typy czy też taryfy.
    No bo typ czy taryfa - jeden pies.
    Choć na korzyść "taryfy" przemawia choćby taki twór jak "ekonto izzy" - więc jest to
    "ekonto" z taryfą "izzy".
    Bo może mBąk zmienił definicję "typu" np. na rozróżnienie ROR i kont
    oszczędnościowych (ale już chyba walutowych nie, to też są "ekonta") - albo może
    zawęził typy do eKont i mKont - a z dawnych różnych typów eKonta zrobił różne
    "taryfy".
    Tak czy siak w TOiP nadal jest po staremu.
    A w ST typ konta czy też taryfę - w każdym razie to, co różnicuje opłaty m.in. za
    karty - można nadal sprawdzić, tylko jak to w grze trzeba poszukać ukrytych funkcji
    albo skorzystać z tips&tricks z usenetu ;>
    Bo mBąkowe forum RIP :(

    PS.: Jeszcze nie ma nowych debetówek na finał wośp - ale dobrze, że tą zmianą taryfy
    o tym przypomnieli.

  • 8. Data: 2020-12-08 17:13:03
    Od: Robert_DF <r...@g...com>

    > Rzeczywiście. Miałem napisać, że "u mnie można" - ale napisać mogę tylko, że "u
    mnie można było".
    > Teraz "odświeżyli widok".

    czy będzie jeszcze jakieś konto z bezwzględnie bezpłatną debetówką?
    nawet intensive musi robić obrót + klikać w mobilkę?

    --
    pozdrawiam
    Roberts

    kredyty-ubezpieczenia-inwestycje