  • 1. Data: 2002-01-31 16:59:35
    Temat: mbank - visa electron i pin
    Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%>

    oj - dostalam dzisiaj karte do skrzynki w jednym liscie a w drugim pin:-(

    chyba nie jest to najbezpieczniejsza metoda ostarczania kart - biorac pod
    uwage ze np moja skrzynka wisi na ogrodzeniu!

    ania

  • 2. Data: 2002-01-31 17:31:00
    Temat: Re: mbank - visa electron i pin
    Od: "Piotr \"Merlin\" Krzciuk" <m...@i...com>

    > oj - dostalam dzisiaj karte do skrzynki w jednym liscie a w drugim pin:-(
    >
    > chyba nie jest to najbezpieczniejsza metoda ostarczania kart - biorac pod
    > uwage ze np moja skrzynka wisi na ogrodzeniu!

    Karty bez telefonicznej aktywacji i tak nikt nie może wykorzystać. Do
    odpowiedzi na pytania zadawane przy aktywacji karty nie powinna wystarczyć
    znajomość zawartości kopert z mBanku.

    Pozdr.
    m3rl1n

  • 3. Data: 2002-02-01 11:08:40
    Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%>

    > Karty bez telefonicznej aktywacji i tak nikt nie może wykorzystać. Do
    > odpowiedzi na pytania zadawane przy aktywacji karty nie powinna wystarczyć
    > znajomość zawartości kopert z mBanku.

    ale nie wiele wiecej:-(

    pesel i nazwisko panienskie matki oraz adres stalego zameldowania - nie jest
    taki tajny jak nam sie wydaje:-(

    ania