  • 1. Data: 2002-01-31 15:18:49
    Temat: Re: Przygoda z PeKaO SA.
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Piotr Roszkowski"
    > (.....). 27 grudnia bankomat wykazal iz mam
    (....)
    > ale w koncu postanowilem zobaczyc co sie dzieje z tym kontem(30
    stycznia)
    > i dowiaduje sie w automatycznym serwisie, ze jestem winny 406zl!!!!

    ponad miesiac konta bez zadnego zasilania, wiec widac
    ze juz bylo przygotowane do zamkniecia.
    A ze klient pogubil sie w swoich wyplatach, to jego sprawa
    nie ma co robic afer i sie mscic za swoje wlasne bledy
    *** blad ***

  • 2. Data: 2002-01-31 16:25:46
    Temat: Przygoda z PeKaO SA.
    Od: r...@t...com.pl (Piotr Roszkowski)

    Czesc,

    Uwaga.Gdyby ktos chcial skomentowac to prosze prywatnym listem
    (chociaz uzylem bcc:gottwald92 to chyba trudno byloby inaczej:-)).

    Jestem tak wkurzony na bank PeKaO S.A., ze postanowilem
    troche ich obrzydzic potencjalnym i aktualnym klientom.
    Zatem gdy wyplaca sie pieniadze z bankomatu w tym "balaganie"
    dostaje sie kartke z informacja iz na koniec poprzedniego dnia
    posiadales x srodkow dostepnych(w tym jest 300zl kwoty dostepnego
    kredytu). 27 grudnia bankomat wykazal iz mam
    x+300+8 zl srodkow dostepnych stad wyplacilem x(zostawiajac
    8zl na jakies prowizje etc.). Coz sie okazalo, pewna transakcja(22grudnia)
    (100zl) musiala czekac az 5dni na zaksiegowanie!!! No dobrze zatem
    wpadlem w debet(ok. 100zl) o ktorym nic nie wiem przez miesiac,
    wtedy to wysylaja jakies ponaglenie za 10zl(w zwiazku z tym co pisalem
    powyzej jest to co najmniej dyskusyjne(takze odsetki),
    ale zamiast klocic sie
    i podrozowac do banku taniej wychodzi konto zamknac). Powiedzmy,
    ze tutaj wszystko jest ok.(choc te 5 dni jako zywo nie jest-
    to byla zwykla karta bankomatowa EC, a nie kredytowa),
    ale w koncu postanowilem zobaczyc co sie dzieje z tym kontem(30 stycznia)
    i dowiaduje sie w automatycznym serwisie, ze jestem winny 406zl!!!!
    O 17 godzinie nikt juz w IV oddziale PeKaO(gdzie sie konto znajduje)
    telefonow nie odbiera (nastepnego dnia o 8.30 tez nie).
    Co wiecej w innym oddziale banku podobna informacja(o zadluzeniu) do mnie
    dociera.
    O dziewiatej w koncu ktos odbiera i jestem dluzny wedlug osoby
    odpowiadajacej 406zl,
    w informacji w oddziale rowniez, dopiero jakis specjalista z innego dzialu
    jakos pokretnie tlumaczy iz ta bledna informacja w teleserwisie
    jest zwiazanaz brakiem wplywu na konto(!!ciekawy zwiazek) etc...
    W koncu zamknalem konto wplacajac
    108zl(tracac chyba ponad dwie godziny i niepotrzebnie jezdzac po Warszawie i
    czas na napisanie tego listu, a czas to pieniadz)
    i bardzo mi z tym dobrze(tzn. z brakiem konta w PeKaO S.A.),
    jest w koncu tyle normalnych bankow gdzie nie ma prowizji i transakcje karta
    nie kredytowa sa ksiegowane natychmiast
    (sam jestem bardzo zadowolony z jednego internetowego).....

    Ps. Moj list nie jest zacheta do publicznej dyskusji na ten temat,
    robie to z "obywatelskiego obowiazku" i czystej msciwosci
    (zla usluga powinna zostac "nagrodzona"),

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 3. Data: 2002-01-31 19:47:16
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Piotr Roszkowski <r...@t...com.pl> wrote:
    > kredytu). 27 grudnia bankomat wykazal iz mam
    > x+300+8 zl srodkow dostepnych

    Naucz się czytać, a pretensje miej do siebie. Jak byk na każdym z
    wydruków masz napisane, że jest to stan dostępnych środków na koniec
    dnia poprzedniego.

    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 4. Data: 2002-01-31 21:29:50
    Od: "Piotr G" <p...@p...onet.pl>

    "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> wrote in message

    > Naucz się czytać, a pretensje miej do siebie. Jak byk na każdym z
    > wydruków masz napisane, że jest to stan dostępnych środków na koniec
    > dnia poprzedniego.

    Co też nie jest prawdą, stan na dzień poprzedni jest po godz 11 rano (wg
    moich obserwacji).
    Więc na koniec dnia poprzedniego też nie jest ścisłe i jest poświadczeniem
    nieprawdy...

    A kiedyś to działało online :(((

    Piotr

  • 5. Data: 2002-02-01 07:55:08
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Piotr G <p...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > moich obserwacji).
    > Więc na koniec dnia poprzedniego też nie jest ścisłe i jest poświadczeniem

    A to juz zupełnie inna historia.

    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 6. Data: 2002-02-01 17:37:37
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > A to juz zupełnie inna historia.

    Dlatego en bank jest moim zdaniem do duszy z takim czyms.
    Nie raz spotkalme sie z sytuacja - mam kase na koncie - a w bankomacie ich
    nie wyciagne...
    Dodajac te cholerne kolejki w oddzialach, klopoty z przelewm (wystac swoje,
    wypelnic kartke A4 i jeszcze zaplacic jak za zboze), to ja im podziekowalem.
    Popedzilem do Fortisa.
    Narazie palanty oszukaly mnie z chargowa i podniosly o 100% oplate - ale
    mimo to jeszcze zostaje :)

  • 7. Data: 2002-02-26 18:06:15
    Od: Piotr Roszkowski <p...@z...mimuw.edu.pl>

    Adam Płaszczyca <_...@i...pl> wrote:

    > Naucz si? czyta?, a pretensje miej do siebie. Jak byk na ka?dym z
    > wydruk?w masz napisane, ?e jest to stan dost?pnych ?rodk?w na koniec
    > dnia poprzedniego.

    tam,

    Sam sie naucz czytac. Jest wyraznie napisane iz mam pretensje=20
    do ksiegowania transakcji przez piec dni
    (nawet jesli wezmie sie swieta pod
    uwage to jest to sporo, a nie jest to karta kredytowa).=20
    W mBanku,Inteligo transakcje sa ksiegowane natychmiast
    (no ale to jest visa-elektoron, a nie takie cudo jak EC ard).
    Poza tym wkurzajaca (i falszywa)
    informacja o zadluzeniu o 300zl wiekszym to tez nic,=20
    z ktorej nie potrafi sie nikt wytlumaczyc ?
    Doskonale wiem,ze informacja o saldzie dotyczy dnia poprzedniego i dlatego
    czekalem kilka dni(wiecej niz trzy dni) z nastepna wyplata
    (wczesniej wyplacilem 10zl by wiedziec ile mam dostepnych srodkow),
    papierkow nie kolekcjonuje.

    Ps.
    Przed pisaniem listu warto sie chyba zastanowic czy zawsze warto
    wszedzie swoje zdanie glosic(moze wtedy gdy sie nie ma racji nie warto)?
    Gdy mam pretensje do banku o ksiegowanie przez piec dni
    (gdy inne banki przy kartach o podobnych mozliwosciach robia to natychmiast),
    to chyba jednak mam racje. A Ty chyba nawet nie zrozumiales moich zarzutow.
    Podobnie jak autor poprzedniego listu

    Ps1. Proponuje wyslac rowniez kopie ewentualnej odpowiedzi do mnie
    ,bede mial mozliwosc odpowiedziec wtedy na
    "problem braku zrozumienia problemu
    niskiej jakosci uslug PeKaO SA".

    Pozdrawiam
    Piotr