  • Data: 2016-07-20 11:14:50
    Temat: Re: mbank szuka pieniedzy
    Od: Imka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 20 Jul 2016 10:55:04 +0200, J.F. napisał(a):

    > dzwoni mbank i molestuje - a moze by pan lokate zalozyl, dobre
    > oprocentowanie, 1.5%.
    > Niskie ? No takie czasy, wszedzie niskie.
    > Ale mamy jeszcze promocje na nowe srodki, 2%.
    >
    > Za malo ? To mamy inne produkty, kredyt moze ?
    >
    > Jak myslicie - akcja marketingowa, czy pieniadze odeszly ?

    A robiłeś ostatnio większy przelew? Bo niedawno do mnie właśnie po takim
    przelewie zadzwonili i, o dziwo, sugerowali chęć negocjacji procentów.
    Powiedziałam że jak dadzą tyle samo co konkurencja to chętnie - Idea
    miała wtedy promocję na 3%. Bez targów przeszli do punktu drugiego
    scenariusza czyli chcieli wcisnąć ubezpieczenie samochodu. A na koniec
    zapytali o zgodę na markieting telefoniczny :) Odwołałam, mówiąc że wolę
    spersonalizowane oferty w systemie transakcyjnym.

    Konsultantka była nad wyraz uprzejma. Jak rzadko kiedy nie poczułam się
    molestowana :)

    --
    Imka