    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mbank poplynal
    Date: Tue, 16 Jan 2018 11:29:51 +0100

    dyskusyjnych:5a5d18db$0$659$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 15-01-18 o 13:55, J.F. pisze:

    >To dość złożony temat na długą dyskusję. Płatne studia są w porządku,
    >jeśli po nich możesz dostać wysokopłatną pracę. Socjaliści zaczęli

    Europejskie uniwersytety maja ~1000 lat i zawsze byly platne.

    A po co Kochanowskiemu czy Kopernikowi studia ?

    >podnosić poziom ludu, poprzez kształcenie na wyższe wykształcenie,
    >ale
    >bez zastanowienia się, czy i jakich nam magistrów potrzeba.
    >Przynajmniej
    >tak ja to odbierałem w latach 80/90-tych. Na ciężkich studiach, na
    >których się trzeba było uczyć,ale co po nich pozostawało, to jak
    >zaczęliśmy grupą chyba 180 osobową, to do obrony dotarło ze 40 osób.

    No to w latach 80-tych bylo lepiej - z 300 osob zaczynajacych
    elektronike bronilo sie ok 150.
    Z tym ze nie wszyscy po 5 latach :-)

    > Za
    >to na dziwnych kierunkach - specjalnie nie napisze jakich, by kogoś
    >nie
    >urazić - to były dziesiątki studentów. I potem taki ekonomista na
    >Stacji
    >Paliw sprzedaje paliwo przykładowo.

    Za komuny tez bylo modne, ze inz elektronik otwiera kiosk z marchewka.

    No coz ... a potem przyszedl rok 1990, i wszystko sie zmienilo.
    Np okazalo sie ze chemikow nie ma pracy, a we Wroclawiu ksztalcilo ich
    bodajze 6 uczelni.
    A to wcale nie byly latwe studia.

    Zreszta - po 1990 przyszly kolejne lata i widac jak sie potoczyly losy
    elektroniki :-)

    J.