  • 31. Data: 2004-01-27 08:34:24
    Temat: Re: [mbank] nowa siec bankomatow to kpina
    Od: "Grzegorz" <g...@o...pl>

    hmm... na zachodzie banki nie bawią się we własne sieci bankomatów - jest to
    za drogie; korzystają z sieci niezależnych od banków i w Polsce za parę lat
    też tak będzie... może pocieszy Was informacja, że BPHPBK negocjuje z
    Euronetem odsprzedaż własnej sieci bankomatów. W efekcie BPHPBK nie będzie
    miało własnych bankomatów a jadnoczesnie poszerzy się oferta Euronetu -
    skorzystają na tym klienci banków, które mają w swojej ofercie bezprowizyjne
    Euronety.
    To jest informacja zakulisowa, toczą się rozmowy ale wygląda na to, że do
    takiej transakcji dojdzie - proszę więc nie zadawać szczegółowych pytań o
    terminach wprowadzenia tego w życie:)
    Pzodrawiam,
    Greg

  • 32. Data: 2004-01-27 09:12:10
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Krystek" <k...@p...e-space.pl_> napisał w wiadomości

    > Moim zdaniem też, dlatego tak napisałem. Bo po "gigantach" PKO i PeKaO
    > mają największą sieć ATM-ów.

    Ale może w związku z planami połączenia/sprzedaży BRE/mBanku nie miało to
    sensu biznesowego.

    Pozdrawiam,
    Washko