  • 21. Data: 2004-01-26 16:55:29
    Temat: Re: [mbank] nowa siec bankomatow to kpina
    Od: Krystek <k...@p...e-space.pl_>

    Jacek napisał:
    [...]
    > Sądzisz, że mieli duży wybór?

    BPH-PBK?

    K.

  • 22. Data: 2004-01-26 17:15:57
    Od: Radek B <r...@f...inv.pl>

    Maciej 'AbrahaM' Piotrowski pisze:
    >woj malopolskie 10 bankomatow, z czego 8 w Krakowie, pozostale
    >dwa w tarnowie, "krakowskie" w niezbyt ciekawych lokalizacjach

    W zasadzie wiele sie nie zmienia. Bankomaby BZWBK są przeważnie w tych
    samych miastach co Euronety.

    --
    mailto:r...@f...inv.pl
    ! Odpowiadając na priv usuń 'inv.' z adresu !

  • 23. Data: 2004-01-26 17:45:10
    Od: "kasza" <k...@i...pl.no.spam.please!>

    Użytkownik "Krystek" <k...@p...e-space.pl_> napisał w wiadomości
    > BPH-PBK?

    to by bylo zdecydowanie lepsze posuniecie. moim skromnym zdaniem :)

    --
    pozdrawiam
    kasza

  • 24. Data: 2004-01-26 18:10:27
    Od: Tomasz Matuszewski <t...@n...artcom.pl>

    kasza <k...@i...pl.no.spam.please!> wrote:
    > Użytkownik "Krystek" <k...@p...e-space.pl_> napisał w wiadomości
    >
    > to by bylo zdecydowanie lepsze posuniecie. moim skromnym zdaniem :)

    nie klonowałoby sieci bankomatowej Lukasa
    --
    Tomasz Matuszewski, thom(at)artcom.pl
    "Oto kon plowy, a tego, ktory siedzial na nim, imie bylo Smierc."

  • 25. Data: 2004-01-26 19:57:53
    Od: "HAL_2000" <H...@p...onet.pl>

    Podlaskie
    3 bankomaty - białystok, suwałki, augustów

    WRRRRRRRRRRRR

    Ach.! Moje województwo znowu udowodniło swoją "wyższość" ;) Ale czego chcieć
    od regionu kraju w którym zapłacenie kartą to operacja często przekraczająca
    zdolności percepcji personelu... Nie mówiąc już o trudnościach w używaniu
    Elixiru przez banki (nie tak dawno jeszcze... przelew szedł do mnie na
    konto... TYDZIEŃ)

    Śledziki. :(

    --
    ---------------------\
    HAL_2000 \

  • 26. Data: 2004-01-26 20:01:47
    Od: Laik <e...@m...pl.usun.to>

    Hello Andrzej
    w wiadomości <news:bv38io$fj7$1@news.telbank.pl> z Mon, 26 Jan 2004
    15:38:11 +0100 przeczytałem:

    > bylo 3, doszlo 11 bankomatow :-)

    Klodzko:
    bylo 0 (najblizszy euronet 80km) - doszlo 3!
    --
    Pozdrawiam, Laik.
    >A przecież jajko linuxa ma o wiele większe
    >wartości edukacyjne niż kolejny mpg z pamelą anderson :o)
    bluznierca. i chyba zboczony. <microsoft.public.pl.ie4>

  • 27. Data: 2004-01-26 22:14:32
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Laik" <e...@m...pl.usun.to> napisał w wiadomości

    > Klodzko:
    > bylo 0 (najblizszy euronet 80km) - doszlo 3!

    Wrocław - było sporo, jest mnóstwo! ;]]

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 28. Data: 2004-01-27 00:35:29
    Od: Krystek <k...@p...e-space.pl_>

    kasza napisał:
    [...]
    > to by bylo zdecydowanie lepsze posuniecie. moim skromnym zdaniem :)

    Moim zdaniem też, dlatego tak napisałem. Bo po "gigantach" PKO i PeKaO
    mają największą sieć ATM-ów.

    K.

  • 29. Data: 2004-01-27 06:49:48
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > Jacek napisał:
    > [...]
    >
    > BPH-PBK?

    Pytasz mnie? Bo nie mam pojęcia jakie warunki (czy w ogóle był chętny do
    współpracy) postawił ten bank.
    BTW można postawić takie same zarzuty co do "regionalności" BPHPBK.

    Jacek

  • 30. Data: 2004-01-27 06:56:25
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > nie klonowałoby sieci bankomatowej Lukasa

    ...a co _mnie_ obchodzi jakiś Lukas? :-)...
    ...ale klonowałoby sieć BPHPBK w skali 1:1 (własne + Euronet), co niektórym
    mogłoby nie odpowiadać (w tym mnie) tak samo jak innym BZWBK.

    Myślę, że czas na EOT. Nic mądrego się tu nie wymyśli poza tym, że niektórym to
    odpowiada, niektórym nie, a i tak najlepsze? byłoby PKO BP :-)

    Jacek