    From: "Glenn" <g...@b...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mbank (nie o wprowadzeniu oplat...)
    Date: Tue, 24 Feb 2004 14:59:28 +0100
    Sender: g...@o...pl@dial-4687.wroclaw.dialog.net.pl

    > Modele opierają się na pewnych założeniach. Nie chodzi mi o konkretne
    kwoty,
    > tylko o zasadę.

    W konkretnych kwotach masz pokazaną zasadę. Więc o co Ci chodzi?

    PLN.

    > Żeby najwięcej wycisnąć z tego interesu - tak.

    Niekoniecznie ;-) Hint: weekendy i w ogóle dni wolne od pracy.

    > Jeśli tak jest faktycznie, to gdzie tu legendarny poziom technologiczny
    > Inteligo?

    A co ma do tego "poziom technologiczny" ? IMHO nic.

    > Z pbb i CyberCafe i z dedukcji. O wiele więcej niż jednostkowy = masowy.
    Przy
    > czym nie chodzi o zamykanie kont, tylko o "masowy ruch w kierunku
    > zaoszczędzenia pieniędzy".

    Twoja dedukcja nadal nie uwiarygadnia słowa "masowy" w podanym przez Ciebie
    kontekscie. Żeby móc powiedzieć, czy ruchy w kierunku "obejścia" opłat są
    masowe należałoby mieć dane z banku. A tych nie masz. Teza, że dużo postów
    na pbb oznacza masowość zjawiska jest nie do obronienia. Poza tym Twoja
    definicja jest nieostra. Co oznacza "o wiele więcej niz jednoskowy" ? 10,
    100, 1000 ? Dla mnie 100 to już "o wiele więcej niż jednostkowy", a przecież
    w porównaniu z liczbą klientów mb, trudno powiedzieć, że 100 to "masowość"
    :-)

    > I tu, i tu skutek jest taki, że masz więcej pieniędzy w kieszeni.

    Tyle, że wymaga to wiedzy, chęci i czasu oraz wiary, że nie dostaniesz w łeb
    niosąc 5k z bankomatu do okienka ;-)))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn