  • Data: 2004-02-24 13:48:31
    Temat: Re: mbank (nie o wprowadzeniu oplat...)
    Od: "PrzemB" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > 1. Nie wziąłeś pod uwagę, że rozliczenie może przyjść po kilku dniach.
    > 2. Wybierz bank gdzie Ci dadzą ponad 4% a'vista i większy limit

    Ad.1 Rozliczenie przychodzi następnego dnia roboczego (wypłaty z bankomatu KB -
    innych nie biore pod uwagę ze względu na prowizję).
    Ad.2 Mam konto w innym banku gdzie dają prawie 4% ale tam liczą oprocentowanie
    od daty transakcji :-))

    > Przemnóż te parę złotych (przy Twoich IMO błędnych założeniach) przez liczbę
    > klientów i odpowiedz sobie sam, czy bank będzie fundował wam taki prezent.
    >
    > Jacek

    Przy założeniu podwyższenia limitu do np. 5000PLN daje to 30PLN rocznie !!!!
    Dość marne wynagrodzenie za codzienną czynność wypłaty 5000PLN z bankomatu,
    pójście do banku, odstanie w kolejce i wpłatę (i oczywiście zablokowanie 5000
    na rachunku). :-))

    Pozdrowienia

    PrzemB