    From: "Glenn" <g...@b...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mbank (nie o wprowadzeniu oplat...)
    Date: Tue, 24 Feb 2004 14:24:37 +0100
    Sender: g...@o...pl@dial-4687.wroclaw.dialog.net.pl

    > Pisałem o najbardziej korzystnym i dość prawdopodobnym rozłożeniu
    dat/procentów
    > kwot w Banku Abstrakcyjnym , a nie o Inteligo.
    > Nawet przy przyjęciu Twoich założeń. To dużo za trochę fatygi.

    Tyle, że takiego banku nie ma. Co do mojego przykładu, to to nie są
    założenia tylko "samiućka prawda". Empiria panie ;-)))

    > Latać powinno się codziennie.

    Niekoniecznie.

    > Nie wierzę w takie rozwiązanie :-) Z powodów głównie zdroworozsądkowych.
    > Dlaczego bank ma z własnej inicjatywy tracić na operacjach klientów?
    > Nie wierzę, co nie znaczy, że nie dam się przekonać :-)

    A co tu jest do wiary? Masz konto w Inteligo, to sobie sam zobacz (wypłać z
    bankomatu i policz odsetki). A jak nie masz, to rzeczywiście musisz
    uwierzyć - tyle, że to już Twój problem ;-) Przecież Ci nie będę historii
    rachunku pokazywać ;-) Z resztą może mechanizm naliczania odsetek jest
    gdzieś w faq Inteligo opisany - nie chce mi się sprawdzać.

    > W mBanku ubytek 0.50 zł spowodował masowy ruch w kierunku ich
    zaoszczędzenia.

    Skąd to info o "masowości"? Czyżbyś uwierzył, że pbb to real ;-))) ? Poza
    tym czym innym jest unikanie płacenia za usługę, którą gdzie indziej można
    mieć za darmo, a czym innym wykorzystywanie "właściwości" systemu do
    oscylatora.

    > Sugerujesz, że gdy można zarobić wielokrotnie więcej klienci Inteligo są
    ponad
    > to? Czy może o tym nie wiedzą?

    Większośc pewnie nie wie. Ci co wiedzą mają za mało czasu/ochoty, żeby sie w
    to bawić.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn