  • 11. Data: 2003-01-19 11:20:59
    Temat: Re: mbank-multibank-inteligo???
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl>

    Mariusz <m...@p...com> wrote:

    > Właśnie tak, nawet większa niż w PeKaOsa... Decyzja w ciągu 3 dni,
    > czekam na kontakt z CUF. Konto też na etapie zakładania. Wrażenia na
    > razie dość pozytywne.

    Ja jestem zadowolony z przenosin. Kilka dni temu zamknięto mi właśnie linię
    kredytową w PEKAO, za jakiś czas rachunek.
    W oddziale Multi byłem ostatni raz podpisać umowę o linię kredytową :)
    No i tak naprawdę, to już po pierwszym miesiącu zaczyna się oszczędzać na
    odsetkach.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 12. Data: 2003-01-19 12:40:12
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik berdycz <p...@b...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b0cetu$5pb$...@n...tpi.pl...

    > A jeśli chcesz mieć dużo bankomatów (depozytowe też) i niektóre przywileje
    (PKO BP) wybierz Inteligo:-)))

    Bankomaty depozytowe będziesz miał, ale jest drobny szczegół - nie będziesz
    mógł korzystać z funkcji depozytowej.

    Absolutnie nie podważam treści powyższego postu ;-).

  • 13. Data: 2003-01-19 20:48:31
    Od: "robert" <r...@w...pl>

    dzieki wszystkim

    pozdr