  • 1. Data: 2004-11-27 16:24:28
    Temat: mbank lokata 3mieś - czy przedłużą?
    Od: "Putin" <P...@p...onet.pl>

    Czy istnieje szansa ze w mbanku przedłużą okres promocyjny na zakłożenie
    lokaty 3mieś 6.4% ??
    Tak się składa ze mam w tej chwili lokate mies w Vw i nie opłaca mi się jej
    zrywać , gdyby mbank przedłużył okres promocyjny do konca roku to chętnie
    bym się z pieniązkami przeniósł ,a tak to mogę jedynie obejść się ze smakiem
    :(

  • 2. Data: 2004-11-27 16:45:05
    Temat: Re: mbank lokata 3mieś - czy przedłużą?
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Putin" <P...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jej zrywać , gdyby mbank przedłużył okres promocyjny do konca roku to
    > chętnie bym się z pieniązkami przeniósł ,a tak to mogę jedynie obejść się
    Pewnie nie przedluza. Naplynie im troche forsy, potem odplynie za 3-mies.,
    ale pewnie beda sie wtedy martwic co robic. Nie podwyzszyli tej lokaty tak
    sobie, za duzo kapitalu widocznie im odplynelo, bo byli calkiem
    niekonkurencyjni nawet do niektorych bankow z placowkami. Ostatnio chwalili
    sie tylko rosnaca liczba rachunkow, trudno bylo znalezc informacje o
    wielkosci depozytow.