  • 1. Data: 2002-03-31 12:06:54
    Temat: mbank liczy odsetki na kalkulatorze? :)
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    ciekawe dlaczego naliczone odsetki za okres 01.03-01.04 zostaly
    skapitalizowane z data wczesniejsza (29.03), moze licza to
    na piechote a nie chccieli wzywac pracownikow w swieta ? :)))

  • 2. Data: 2002-03-31 12:15:15
    Temat: Re: mbank liczy odsetki na kalkulatorze? :)
    Od: jelen <j...@j...prv.pl>

    Marcin F wymodzill(a) na pl.biznes.banki nastepujaco:

    > ciekawe dlaczego naliczone odsetki za okres 01.03-01.04 zostaly
    > skapitalizowane z data wczesniejsza (29.03), moze licza to
    > na piechote a nie chccieli wzywac pracownikow w swieta ? :)))

    od niedawna masz chyba konto w mBanku

    zawsze naliczaja ostatniego dnia roboczego odsetki

    pozdrawiam,
    jelen

  • 3. Data: 2002-03-31 13:01:26
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    jelen wrote:

    > Marcin F wymodzill(a) na pl.biznes.banki nastepujaco:

    > od niedawna masz chyba konto w mBanku
    >
    > zawsze naliczaja ostatniego dnia roboczego odsetki

    bo pewnie robia to zawsze na kalkulatorach :)))

  • 4. Data: 2002-03-31 13:06:46
    Od: jelen <j...@j...prv.pl>

    > bo pewnie robia to zawsze na kalkulatorach :)))

    tak - takich wiekszych

    pozdrawiam,
    jelen

  • 5. Data: 2002-03-31 13:35:08
    Od: "Marcin" <t...@w...pl>

    Użytkownik "jelen" <j...@j...prv.pl> napisał w wiadomości
    > Marcin F wymodzill(a) na pl.biznes.banki nastepujaco:

    > od niedawna masz chyba konto w mBanku
    >
    > zawsze naliczaja ostatniego dnia roboczego odsetki

    A jesli w sobote przeleje kumplowi tez do mbanku to mi odsetki za te dwa dni
    odlicza czy nie ?

    Marcin

  • 6. Data: 2002-03-31 13:47:49
    Od: jelen <j...@j...prv.pl>

    Marcin wymodzill(a) na pl.biznes.banki nastepujaco:

    > A jesli w sobote przeleje kumplowi tez do mbanku to mi odsetki za te dwa
    > dni odlicza czy nie ?

    policza ci w nastepnym miesiacu wraz z kapitalizacja - czyli korekta

  • 7. Data: 2002-03-31 13:57:40
    Od: "Marcin" <t...@w...pl>

    > policza ci w nastepnym miesiacu wraz z kapitalizacja - czyli korekta

    Dobrze wiedziec. Dzieki

    Marcin