  • Data: 2009-02-13 23:11:44
    Temat: Re: mbank już stacza się kompletnie
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "bradley.st"
    news:e0e78fbd-6109-4586-9841-ca8a32122d5f@w34g2000yq
    m.googlegroups.com

    > Ale co jest nie fair w umozliwieniu tego przelewu przez internet? Albo
    > nie rozumiem, albo nie nadazam za tokiem rozumowania...

    Może poprzednik miał na myśli marną ofertę w sensie ogólnym. Patrząc na
    ofertę emax+ oraz na to co oferuje konkurencja (eurobank, getin itp.) można
    z czystym sumieniem powiedzieć, że dla ludzi odpowiedzialnych za tworzenie
    oferty produktowej czas stanął w miejscu - niestety.

    Oczywiście wprowadzaną zmianę należy zaliczyć mBankowi na +. Z drugiej
    strony aż dziw bierze, że taka "usługa" zostaje wprowadzona dopiero teraz.
    No ale jak już napisałem wyżej dla pewnych jednostek w mBanku czas się
    zatrzymał.