  • Data: 2009-02-14 07:15:09
    Temat: Re: mbank już stacza się kompletnie
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin" <u...@u...eu> napisał w wiadomości
    news:gn5qcl$pmn$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam
    >
    > Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości

    > A co za problem kliknac na historie konta przed dokonaniem
    > przelewu? No i jest jeszcze jeden sposob. Trzymamy cala
    > kase na pierwszym eMax+ jak potrzeba troche wyplacic
    > to przelewamy calosc na eKonto, bierzemy tyle ile potrzeba
    > a reszte przelewamy na drugi eMax+, itd. W koncu sa
    > 4 eMax+.

    mam 12 emax plus i tak robiłem do teraz
    procent w mbanku jest słaby, a teraz gdy chwila mojej nieuwagi lub pośpiech
    narazić mnie może na zbędny koszt wolę nie trzymać w mbanku kasy

    przez ostatnie obniżki stracili moje xxkPLN
    przez to zagranie stracili moje 400PLN
    od marca będę miał u nich ok. 100zł na emax bez + podręcznej kasy

    to jest cała moja historia w ostatnich miesiącach z mbankiem