  • 1. Data: 2003-12-02 11:49:49
    Temat: mbank - dzisiaj
    Od: "Beri" <b...@w...pl>

    Kur... co sie dzieje z tym bankiem od 3 godzin nie moge zrealizowac przelewu
    !!!!!!!!!!
    strony sie nie laduja....... :-((((((
    czy u was jest to samo ??

  • 2. Data: 2003-12-02 11:50:29
    Temat: Re: mbank - dzisiaj
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > czy u was jest to samo ??

    Wczoraj trochę mułowaty był, ale dzisiaj u mnie jest w porządku.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 3. Data: 2003-12-02 14:38:49
    Od: "slovek" <s...@t...pl>

    naciskam na dowolny przelew i odswieza mi sie tylko lewa ramka!!!
    po tych zmianach jest duzo gorzej ...

    slovek

  • 4. Data: 2003-12-02 21:27:09
    Od: "Zbyszek" <z...@W...o2.pl>

    ja mam server too busy jest ok 22:26

  • 5. Data: 2003-12-02 21:33:28
    Od: "EmBa" <e...@u...op.pl>

    Użytkownik "Zbyszek" <z...@W...o2.pl> napisał w wiadomości
    > ja mam server too busy jest ok 22:26

    Potwierdzam

    Przed godzinkę zalogowałem się, wygenerowałem sobie wyciąg za zeszły miesiąc
    i na tym moja praca z mBankiem się skończyła - nastąpiła TOTALNA zwiecha
    stronki - co bym nie kliknął to ZERO reakcji - sama stronka mBanku z
    aktualnościami się ładuje ale serwis padł

  • 6. Data: 2003-12-02 21:37:18
    Od: "MarekZ" <m...@s...org.pl>

    Użytkownik "EmBa" <e...@u...op.pl> napisał w wiadomości

    > Potwierdzam

    A ja nie potwierdzam. Zalogowalem sie, zlecilem przelew, sprawdzilem
    historie. Wszystko mi dziala.

    marekz

  • 7. Data: 2003-12-02 21:45:16
    Od: "Zbyszek" <z...@W...o2.pl>

    > A ja nie potwierdzam. Zalogowalem sie, zlecilem przelew, sprawdzilem
    > historie. Wszystko mi dziala.

    mi tez sie w koncu udało

  • 8. Data: 2003-12-02 22:27:05
    Od: "Zibi" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Beri" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Kur... co sie dzieje z tym bankiem od 3 godzin nie moge zrealizowac
> [...]

    składajcie zażalenia do TPSA a nie do Mbanku... ci to zawsze coś skaszanią

  • 9. Data: 2003-12-03 07:46:56
    Od: "slovek" <s...@t...pl>

    > składajcie zażalenia do TPSA a nie do Mbanku... ci to zawsze coś skaszanią
    A co to ma wspólnego z TPSA ??
    Choc do TPSA mozna dla zasady zlozyc zazalenie :)

    slovek

  • 10. Data: 2003-12-03 09:02:35
    Od: "erynia" <e...@n...forumakad.pl>

    od 1 grudnia cos sie porobilo, zawiesza mi sie histora, a wczoraj kiedy
    dokonywalam przelwu nie wiedziec czemu system go zduplikowal i poszlo
    podwojnie. Ech chyba zmienie zdanie na temat mbanku i przeniose pieniadze
    do innego.

    ---
    erynia