  • Data: 2004-09-18 14:07:59
    Temat: Re: mbank czy inteligo?
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ktory jest wygodniejszy, tanszy i niezawodniejszy wg. Was?

    Gdybym potrzebowal tylko jednego konta osobistego w e-banku, wybralbym
    Inteligo. Glownie z powodu latwego dostepu do pieniedzy (oddzialy i
    bankomaty PKO BP) oraz karcie VE sluzacej rowniez za e-karte - oczywiscie
    wowczas najlepiej miec co najmniej 2 rachunki i nie trzymac calej sumy na
    rachunku glownym.

    Poki co mam jako podstawowy e-bank traktuje mBank - ze wzgledu na
    przyzwyczajenie (i kredyt liniowy). Z racji prowadzenie drobnej dziallnosci
    gospodarczej przez net potrzebuje kont w kilku bankach i obecnie korzystam i
    z mBanku (e-konto, 2 x e-max, mBiznes konto, mBiznes max) oraz z Inteligo, w
    ktorym mam wylacznie rachunek typu firmowego. Rachunek w Inteligo zalozylem
    glownie z mysla o moich Klientach, z ktorych gros ma rowniez konta w
    Inteligo, dzieki czemu platnosci ida w czasie rzeczywistym.

    Pozdrawiam
    SDD
    --
    Wirtualna kancelaria korepetytorska i konsultacyjna.
    Korepetycje i konsultacje przez telefon.