  • 1. Data: 2003-10-16 13:41:00
    Temat: (mbank) beneficjent bez adresu - zaksieguja?
    Od: "bd" <b...@W...pl>

    hi
    jesli na druczku "przelew/wplata" nie wpisze sie adresu beneficjenta to
    zaksieguja czy cofna? znane sa tylko imie, nazwisko i numer rachuku.
    ktos juz mial taka sytuacje?
    pozdrawiam
    bd

  • 2. Data: 2003-10-16 14:07:08
    Temat: Re: (mbank) beneficjent bez adresu - zaksieguja?
    Od: "Marcin" <n...@i...pl>

    Użytkownik "bd" <b...@W...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jesli na druczku "przelew/wplata" nie wpisze sie adresu beneficjenta to
    > zaksieguja czy cofna? znane sa tylko imie, nazwisko i numer rachuku.

    Zaksieguja

    Ja robie na swoje konto w mBanku wpłaty z Lukasa i podaje tylko imie,
    nazwisko rachunek.
    Zawsze dochodzi.

  • 3. Data: 2003-10-16 14:26:38
    Od: "amico_pl" <a...@g...pl>

    Tak, wlasnie wczoraj dostalem taki przelew
    tylko imie, nazwisko, nr rachunku

  • 4. Data: 2003-10-16 15:06:35
    Od: "Piotr" <p...@c...cz>

    > zaksieguja czy cofna? znane sa tylko imie, nazwisko i numer rachuku.

    Wystarczy sam numer...

    Pozdr.,
    Piotr

  • 5. Data: 2003-10-16 16:07:46
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    16 Oct 2003 15:41:00 +0200, w <7...@n...onet.pl>, "bd"
    <b...@W...pl> napisał(-a):

    > jesli na druczku "przelew/wplata" nie wpisze sie adresu beneficjenta to
    > zaksieguja czy cofna? znane sa tylko imie, nazwisko i numer rachuku.
    > ktos juz mial taka sytuacje?

    Wystarczy sam numer.

  • 6. Data: 2003-10-16 16:14:06
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    In article <b...@4...com>,
    r...@a...net.pl says...
    > 16 Oct 2003 15:41:00 +0200, w <7...@n...onet.pl>, =
    > "bd"
    > <b...@W...pl> napisa=B3(-a):

    > =20
    >
    > Wystarczy sam numer.

    Hmm...... to chyba zalezy. W przypadku przelewu miedzynarodowego (SWIFT)
    zwrocono przelew bo odbiorca byl podany tylko z pierwszego imienia.

    Przynajmniej tak mi sie zdarzylo

    AP

  • 7. Data: 2003-10-16 16:30:42
    Od: "bd" <b...@W...pl>

    > Hmm...... to chyba zalezy. W przypadku przelewu miedzynarodowego (SWIFT)
    > zwrocono przelew bo odbiorca byl podany tylko z pierwszego imienia.
    >
    > Przynajmniej tak mi sie zdarzylo

    no to ma pojsc eliksirem a nie swiftem bo to przelew krajowy.
    zadalem to pytanie bo juz spotkalem sie z cofnieciem przelewu
    z roznych, nieistotnych imo powodow.
    pozdrawiam
    bd

  • 8. Data: 2003-10-16 18:19:10
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    16 Oct 2003 18:30:42 +0200, w <7...@n...onet.pl>, "bd"
    <b...@W...pl> napisał(-a):

    > no to ma pojsc eliksirem a nie swiftem bo to przelew krajowy.
    > zadalem to pytanie bo juz spotkalem sie z cofnieciem przelewu
    > z roznych, nieistotnych imo powodow.

    PKO (czy PeKaO -- nie pamiętam już który) lubi zwracać przelewy z powodu
    błędnego pola "odbiorca". Mnie zwróciło, gdy zamiast Spółdzienia Mieszkaniowa
    NAZWA wpisał namo NAZWA.

  • 9. Data: 2003-10-16 19:40:58
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

> [...]
    > jesli na druczku "przelew/wplata" nie wpisze sie adresu beneficjenta to
    > zaksieguja czy cofna? znane sa tylko imie, nazwisko i numer rachuku.

    To zależy od banku, a właściwie pracownika banku.
    Jeśli adresu brak NA DRUCZKU powinien NIE wykonać go.

    Oczywiście jak przyjmie, to wykona

  • 10. Data: 2003-10-17 09:15:31
    Od: "Grzexs" <g...@g...pl>

    > PKO (czy PeKaO -- nie pamiętam już który) lubi zwracać przelewy z
    powodu błędnego pola "odbiorca". Mnie zwróciło, gdy zamiast
    Spółdzienia Mieszkaniowa NAZWA wpisał namo NAZWA.

    To chyba PKOBP, bo mnie się też takie coś zdarzyło, też Sp. Mieszk..
    Co ciekawe - powtórzony przelew identycznie wypisany poszedł bez
    problemów (jak zresztą ze 30 płaconych wcześniej).

    Grzexs