  • 1. Data: 2003-02-11 17:33:41
    Temat: mbank - ale jaja:(
    Od: "rena" <r...@p...pl>

    http://fun.from.hell.pl/2003-02-10/mbank.png

    czy to jest mozliwe, czy to jaja jakies? napiszcie drodzy eksperci, bo wy na
    pewno bedziecie wiedziec:)

  • 2. Data: 2003-02-11 17:44:57
    Temat: Re: mbank - ale jaja:(
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:b2bc5o$12mn$1@foka.acn.pl, rena <r...@p...pl>:
    > http://fun.from.hell.pl/2003-02-10/mbank.png
    >
    > czy to jest mozliwe, czy to jaja jakies? napiszcie drodzy eksperci,
    > bo wy na pewno bedziecie wiedziec:)

    Od początku tak było, żadna nowość i IMHO żadne zagrożenie.

    --
    Robert

  • 3. Data: 2003-02-11 17:45:05
    Od: d...@p...onet.pl (Adam S.)

    czy to jest mozliwe, czy to jaja jakies? napiszcie drodzy eksperci, bo wy na
    pewno bedziecie wiedziec:)

    na ebankach eksperci juz sie wypowiadali w tej kwestii.
    Mozliwe nawet ze ktorys z nich sprokurowal tego screena

    gren

    --------------r-e-k-l-a-m-a-----------------

    Tanie bilety lotnicze!
    http://samoloty.onet.pl

  • 4. Data: 2003-02-11 18:15:17
    Od: Arkadiusz Ryćkowski <a...@a...net>

    Użytkownik "rena" <r...@p...pl> napisał w wiadomości
    > http://fun.from.hell.pl/2003-02-10/mbank.png
    >
    > czy to jest mozliwe, czy to jaja jakies? napiszcie drodzy eksperci, bo wy
    na
    > pewno bedziecie wiedziec:)

    a czy to tak trudno sprawdzić ? - wystarczy spojrzeń na urla żeby wpaść na
    https://www.mbank.com.pl/ib_error_message.asp?sErrDe
    scr=aaaaaaaaa

    nie wiem jak experci się wypowiadali na ebankach ale jeżeli nie logujesz się
    przez stronę główną tylko z różnych dziwnych miejsc
    brzydko wykorzystać IMHO można - wiadomo co można podstawić za aaaaa
    Mi ładny ekranik logowania udało się zrobić

    Arkadiusz Ryćkowski

  • 5. Data: 2003-02-11 18:25:57
    Od: Szymon Marjanski <s...@p...onet.pl>

    Tue, 11 Feb 2003 19:15:17 +0100 Arkadiusz Ry?kowski
    <a...@a...net> wrote:

    Ja proponuje:
    https://www.mbank.com.pl/ib_error_message.asp?sErrDe
    scr=Rena%20co%20ty%20myœlisz,%20?e%20bank%20nie%20dz
    ia?a??

  • 6. Data: 2003-02-11 18:27:46
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:b1gi4v8sbl85lsnqmke9saa3c09uu3gfak@4ax.com, Szymon Marjanski
    <s...@p...onet.pl>:
    > Tue, 11 Feb 2003 19:15:17 +0100 Arkadiusz Ry?kowski
    > <a...@a...net> wrote:
    >

    > Ja proponuje:

    https://www.mbank.com.pl/ib_error_message.asp?sErrDe
    scr=Rena%20co%20ty%20myolisz,%20?e%20bank%20nie%20dz
    ia?a??

    Musisz zakodowac polskie znaki w URLu :)

    --
    Robert

  • 7. Data: 2003-02-11 18:34:33
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    "rena" <r...@p...pl> wrote in message news:b2bc5o$12mn$1@foka.acn.pl...
    > http://fun.from.hell.pl/2003-02-10/mbank.png
    >
    > czy to jest mozliwe, czy to jaja jakies? napiszcie drodzy eksperci, bo wy
    na
    > pewno bedziecie wiedziec:)

    Zwijaj pieniądze i uciekaj ;-)
    A tak na serio - przelano do tej pory dziesiątki postów na ten temat.
    Szkoda, że niektórzy nie dostrzegają, że nikt nie był wskazać na REALNE
    zagrożenie płynące z tego faktu.

    K. Kowalski

  • 8. Data: 2003-02-11 18:43:15
    Od: "rena" <r...@p...pl>

    Uzytkownik "Szymon Marjanski" <s...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

    Ja proponuje:
    https://www.mbank.com.pl/ib_error_message.asp?sErrDe
    scr=Rena%20co%20ty%20myo
    lisz,%20że%20bank%20nie%20działa??

    dobre:) chcialabym umiec tak zrobic:)

  • 9. Data: 2003-02-11 19:06:51
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    > dobre:) chcialabym umiec tak zrobic:)
    https://www.mbank.com.pl/ib_error_message.asp?sErrDe
    scr=Twoje%20konto%20jest%20puste.%20Masz%20milionowy
    %20debet

  • 10. Data: 2003-02-11 19:08:23
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:b2bg86$164r$1@foka.acn.pl, rena <r...@p...pl>:
    > Uzytkownik "Szymon Marjanski" <s...@p...onet.pl> napisal w
> [...]

    scr=no%20to%20zrob%20bo%20to%20proste!!!

    --
    Robert